wydarzenia ekonomia/biznes/finanse

Kolejna Top Marka dla Provident Polska

02.11.2021 | Provident Polska SA

Provident Polska już czwarty raz z rzędu został najsilniejszą marką wśród firm pożyczkowych wg rankingu Top Marka. Od momentu uwzględnienia branży pożyczkowej w zestawieniu przygotowywanym przez  magazyn “Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, Provident utrzymuje się na pozycji lidera.

To już 14. edycja największego w Polsce badania jakościowego obecności marek w mediach i czwarta oceniająca medialną obecność firm z branży pożyczkowej. Provident, niekwestionowany lider tej kategorii, wyróżnia się zarówno pod względem liczby publikacji, dotarcia do odbiorców jak i siły marki.

- Czwarta Top Marka z rzędu, to potwierdzenie, że pozycja Provident Polska jest niezwykle silna i stabilna. To efekt dobrze zaplanowanych działań komunikacyjnych, ale także konsekwencji. Nasze najbardziej rozpoznawalne projekty jak Barometr Providenta realizujemy od lat. Wprowadzając nowe pomysły, dbamy, aby były spójne z naszą marką – podkreśla Karolina Łuczak, Rzeczniczka Provident Polska. – Wyróżnienie Top Marką jest dla nas bardzo istotne, bo jest wynikiem wnikliwej analizy medialnej marek na polskim rynku. Fakt, że pozostajemy liderem naszej branży w tym zestawieniu jest dla nas powodem do dumy – dodaje Karolina Łuczak.

Po raz kolejny o sile marki Providenta zadecydowała jego aktywność w kilku obszarach. Firma od lat aktywnie działa na rzecz edukacji finansowej oraz promowania odpowiedzialnego pożyczania, natomiast cykliczne badania z serii Barometr Providenta są rzetelnym źródłem porównywalnych danych na temat postaw i wydatków gospodarstw domowych. W badanym okresie szczególnym zainteresowaniem cieszyły się wyniki Barometru przygotowanego wspólnie z Fundacją Rozwoju Finansowego, poświęconego oszustwom finansowym. Ważnym tematem, w który zaangażował się Provident był także dobrostan pracowników. W ramach kampanii Pracodawców RP „Zrozum. Poczuj. Działaj", Provident dzielił się swoimi dobrymi praktykami dotyczącymi zdrowia psychicznego.

Jednocześnie Provident Polska chętnie podąża za trendami – w związku ze współpracą ze start-upem społecznym Dotlenieni.org oraz wspólną akcją sadzenia drzew na Warmii przygotowano specjalną edycję Barometru nt. ulubionych drzew Polaków, firma komunikowała także swój program less waste dla pracowników.

Top Marka jest wspólnym projektem pomysłodawcy badania – magazynu „Press” oraz autora metodologii – PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Realizowany jest od 2007 roku. Pierwsze edycje zawierały analizę publikacji prasowych. W 2013 roku badanie poszerzono o materiały z internetu, a 2 lata później o wzmianki z serwisów społecznościowych. Wartością decydującą o miejscu w rankingu jest siła marki zależna od liczby publikacji, wskaźnika dotarcia informacji i indeksu sentymentu – współczynnika odzwierciedlającego udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu o marce.

kontakt dla mediów
Karolina Łuczak
Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa, Provident Polska
Karolina Łuczak

karolina.luczak@provident.pl

tel: +48 668313014

informacje o firmie

Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.

Provident Polska SA jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. IPF działa w 11 krajach na całym świecie i planuje rozwój na kolejnych rynkach. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem zarządu jest Agnieszka Kłos.

Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką, dostępną w wariantach online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą, a także pożyczkę dla firm.

Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest odpowiedzialne pożyczanie. W 2018 roku Provident zaprezentował trzeci raport społeczny, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2016-2017. Provident jest jedyną firmą pożyczkową, która przygotowuje raport CSR. W latach 2015, 2016 i 2018 Provident otrzymał nagrodę Etyczna Firma przyznawaną przez dziennik „Puls Biznesu”. W 2015 roku, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, Provident został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma sześciokrotnie została wyróżniona certyfikatem Top Employer (w latach 2013-2018).

załączniki

kontakt dla mediów
Karolina Łuczak
Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa, Provident Polska
Karolina Łuczak

karolina.luczak@provident.pl

tel: +48 668313014

informacje o firmie

Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.

Provident Polska SA jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. IPF działa w 11 krajach na całym świecie i planuje rozwój na kolejnych rynkach. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem zarządu jest Agnieszka Kłos.

Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką, dostępną w wariantach online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą, a także pożyczkę dla firm.

Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest odpowiedzialne pożyczanie. W 2018 roku Provident zaprezentował trzeci raport społeczny, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2016-2017. Provident jest jedyną firmą pożyczkową, która przygotowuje raport CSR. W latach 2015, 2016 i 2018 Provident otrzymał nagrodę Etyczna Firma przyznawaną przez dziennik „Puls Biznesu”. W 2015 roku, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, Provident został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma sześciokrotnie została wyróżniona certyfikatem Top Employer (w latach 2013-2018).