styl życia internet towary konsumpcyjne

Domodi x WP Fashion Show – jedyny taki projekt w Polsce

We wtorek 26 października o 17:30 Domodi wraz z Wirtualną Polską zaprezentują wyjątkowy projekt modowy: Domodi x WP Fashion Show. Podczas eventu online zobaczymy propozycje najnowszych kolekcji na sezon jesień/zima 2021 znanych marek oraz dowiemy się jak robić modowe zakupy i nie przepłacać. Prowadząca Katarzyna Cichopek w studiu WP porozmawia z gośćmi, m.in. Mają Sablewską, Martą Siniło, Mileną Bekalarską i wieloma innymi ekspertkami z branży fashion.

Organizując wydarzenie,  Domodi i Wirtualna Polska spojrzały na temat mody z innej perspektywy –  przez pryzmat mody codziennej, dostępnej dla każdego i bliskiej każdemu z nas.

Domodi x WP Fashion Show 3

Podczas wydarzenia podpowiemy widzom, jak kupować, by wyglądać ładnie, w swoim własnym stylu i w przystępnej cenie. Pragniemy zainspirować użytkowników modowymi teledyskami, prezentującymi kolekcje naszych Partnerów oraz pokazać im, że z Domodi mogą wyglądać znakomicie każdego dnia, nie wydając na to dużych pieniędzykomentuje Rafał Warecki, CEO Grupy Domodi.

Wraz z Partnerami wydarzenia – markami Born2be, Nobo Bags i Modnakiecka.pl organizatorzy zaprezentują podczas Domodi x WP Fashion Show inspirujące filmy oraz poruszą wiele ciekawych i pragmatycznych tematów dotyczących codziennej mody. Goście porozmawiają m.in. o garderobie, w której jest miejsce zarówno na aktualne, jesienno-zimowe trendy, jak i na ponadczasowe klasyki. Podyskutują o najmodniejszych dodatkach, które warto mieć w szafie oraz o tym, jak je łączyć. Zgłębią także tajniki mody multifunkcjonalnej – zdradzą jak nosić jedną rzecz na wiele sposobów i zawsze być dobrze ubranym. Wszystkie dyskusje będą krążyć wokół hasła przewodniego eventu –  mody przez małe “m”.

Czym jest moda przez małe „m”? Postrzegamy ją jako to, co nosi się na co dzień, modę codzienną, „everyday look”. Jaka ona jest? Schludna, estetyczna, wygodna i praktycznawyjaśnia Martyna Głowińska-Gryglewska, Head of Marketing Grupy Domodidodatkowo w trakcie eventu na uczestników będą czekać limitowane czasowo rabaty na nowe kolekcje marek dostępnych na Domodi oraz konkursy z atrakcyjnymi nagrodamidodaje Martyna Głowińska-Gryglewska.

Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie fashionshow.domodi.pl

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portali WP i o2. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP Wiadomości, WP SportoweFakty, dobreprogramy.pl i WP Magazyn. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portali WP i o2. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP Wiadomości, WP SportoweFakty, dobreprogramy.pl i WP Magazyn. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.