ekonomia/biznes/finanse

Lenovo dołącza do społeczności CIONET

01.10.2021 | Lenovo

Warszawa, 1 października 2021 r. – Firma Lenovo wraz z początkiem października dołączyła do społeczności liderów cyfryzacji – CIONET. Spółkę reprezentować będzie Wojciech Zaskórski, General Manager w Lenovo Polska.

CIONET to przestrzeń wymiany doświadczeń cyfrowych liderów. Ponad 500 członków społeczności, dyrektorów IT i członków zarządów z polskich przedsiębiorstw i organizacji publicznych, regularnie prowadzi dialog o wykorzystaniu możliwości najnowszych technologii w gospodarce cyfrowej. Misją CIONET jest rozwój liderów stojących na czele projektów transformacyjnych, poprzez wzajemną inspirację oraz praktyczną wymianę wiedzy i doświadczeń z pierwszej ręki.

Cieszymy się, że wraz z dołączeniem Lenovo do społeczności CIONET wraca Wojciech Zaskórski, który zawsze był jej dobrym duchem. Wojtek pozostaje niezmiennie zaangażowany w prace Advisory Board CIONET-u, a jego wiedza, zwłaszcza związana z tematem jego pracy doktorskiej, czyli zarządzania kryzysowego w biznesie, okazała się niezwykle cenna dla całej naszej społeczności w okresie zmagań ze skutkami pandemii. Teraz liczymy na jeszcze większy wkład Wojtka w rozwój CIONET-u. – mówi Bartosz Górczyński, partner zarządzający CIONET Polska.

Jest nam niezmiernie miło, że dołączyliśmy do społeczności CIONET. Członkostwo jest dalszym etapem rozwoju strategii Lenovo, która obejmuje wymienianie się doświadczeniami w kontekście prowadzenia biznesu na polskim rynku oraz budowania trwałych relacji z innymi liderami. Chcemy dzielić się wiedzą, wspierać w dążeniu do innowacyjności oraz promować ideę transformacji cyfrowej zgodnie z duchem Lenovo. – mówi Wojciech Zaskórski, General Manager w Lenovo Polska.

kontakt dla mediów
Agnieszka Kowalska
Account Manager, Publicis Media
Agnieszka Kowalska

lenovo@publicismedia.com

Bartosz Dul
Junior Account Manager, Publicis Media
Bartosz Dul

bartosz.dul@publicismedia.com

informacje o firmie

Firma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest firmą z listy Fortune Global 500 o obrotach sięgających 45 miliardów USD i światowym liderem technologicznym w dziedzinie inteligentnej transformacji dzięki infrastrukturze i urządzeniom zapewniającym klientom największe możliwości. Oferta łączących się z siecią urządzeń Lenovo należy do największych na świecie i obejmuje smartfony (Motorola), tablety, komputery PC (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) i stacje robocze, a także urządzenia AR/VR oraz rozwiązania dla inteligentnych domów i biur. Rozwiązania Lenovo dla centrów danych (ThinkSystem i ThinkAgile) zapewniają pojemność i moc obliczeniową systemom zmieniającym biznes oraz społeczeństwo. Lenovo inspiruje użytkowników do wykorzystania drzemiącego w nich potencjału różnorodności i budowania lepszej przyszłości dla wszystkich. Zachęcamy do obserwowania nas w serwisach LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram oraz odwiedzania naszej witryny internetowej https://www.lenovo.com/.

LENOVO jest znakiem towarowym Lenovo. Wszelkie pozostałe znaki towarowe stanowią własność odpowiednich podmiotów. ©2020, Lenovo Group Limited.

załączniki

kontakt dla mediów
Agnieszka Kowalska
Account Manager, Publicis Media
Agnieszka Kowalska

lenovo@publicismedia.com

Bartosz Dul
Junior Account Manager, Publicis Media
Bartosz Dul

bartosz.dul@publicismedia.com

informacje o firmie

Firma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest firmą z listy Fortune Global 500 o obrotach sięgających 45 miliardów USD i światowym liderem technologicznym w dziedzinie inteligentnej transformacji dzięki infrastrukturze i urządzeniom zapewniającym klientom największe możliwości. Oferta łączących się z siecią urządzeń Lenovo należy do największych na świecie i obejmuje smartfony (Motorola), tablety, komputery PC (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) i stacje robocze, a także urządzenia AR/VR oraz rozwiązania dla inteligentnych domów i biur. Rozwiązania Lenovo dla centrów danych (ThinkSystem i ThinkAgile) zapewniają pojemność i moc obliczeniową systemom zmieniającym biznes oraz społeczeństwo. Lenovo inspiruje użytkowników do wykorzystania drzemiącego w nich potencjału różnorodności i budowania lepszej przyszłości dla wszystkich. Zachęcamy do obserwowania nas w serwisach LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram oraz odwiedzania naszej witryny internetowej https://www.lenovo.com/.

LENOVO jest znakiem towarowym Lenovo. Wszelkie pozostałe znaki towarowe stanowią własność odpowiednich podmiotów. ©2020, Lenovo Group Limited.