nowe produkty/usługi handel towary konsumpcyjne
Nowe Życie by Auchan – sprzedaży tekstyliów w ramach gospodarki obiegu zamkniętego 44 sklepy sieci oferują ubrania znanych marek w opcji „second hand” po super atrakcyjnych cenach
Auchan Retail Polska realizując swoją strategię CSR, rozwija projekt Nowe Życie by Auchan oparty na gospodarce obiegu zamkniętego. Obecnie już w 44 sklepach sieci na terenie Polski klienci mogą, oprócz dostępnych już kolekcji odzieżowych. marki własnej InExtenso, kupić używane ubrania innych, znanych marek w opcji “second hand” w bardzo atrakcyjnych cenach. Projekt realizowany jest we współpracy z francuską firmą Patatam, liderem w odzyskiwaniu i sprzedaży odzieży używanej, która już współpracuje z Hipermarketami Auchan w Francji.
Koncept Nowe Życie by Auchan potwierdza zaangażowanie i promowanie przez sieć zrównoważonego stylu życia. Jest odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy zainteresowani są odpowiedzialnym użytkowaniem odzieży i kupowaniem markowych, używanych ubrań w dyskontowych cenach.
Kupowanie i noszenie używanej odzieży spotyka się z coraz większą przychylnością polskich klientów, którzy patrzą na modę także pod kątem ekologii. Poprzez swoje wybory chcą mieć wpływ na środowisko. Wprowadzony przed kilkoma miesiącami w pięciu sklepach koncept Nowe Życie by Auchan został bardzo dobrze przyjęty. Mamy nadzieję, że klienci docenią możliwość zaopatrzenia się w produkty markowych “ second hand” w coraz większej liczbie sklepów naszej sieci – mówi Radosław Dac, dyrektor Produktów Auchan Retail Polska.
W ramach projektu dostępne są w bardzo dobrych cenach ubrania takich marek jak: Tommy Hilfiger, Guess, Ralph Lauren, Calvin Klein, H&M, Pepe Jeans, Jules , Desigual, Mango, Zara, Devred, Nike, Adidas, Gap, petit bateau,Puma Guess,Teddy Smith, Mexx, Bershka, P oraz Massimo Dutt i. Oferta Nowe Życie by Auchan obejmuje odzież damską, męską i dziecięcą, w tym: t-shirty, sukienki, spódnice, spodenki, szorty, spodnie, koszulki polo, koszule, bluzki, kombinezony i bluzy. Ceny są bardzo korzystne i kształtują się od 7 do 35 zł w zależności od grupy produktów.
Projekt opiera się na zasadach gospodarki obiegu zamkniętego - naprawie, ponownym użyciu i recyklingu i stanowi ważny krok w kontynuowaniu działań Auchan na rzecz zmniejszenia wpływu na środowisko, poprzez ograniczenie zużycia wody oraz zmniejszenie śladu węglowego.
Auchan Retail dąży w ten sposób do spełnienia nowych oczekiwań konsumentów poprzez włączenie się w koncepcję gospodarki obiegu zamkniętego i udostępnienie oferty produktów używanych, zmniejszenie wpływu na emisję dwutlenku węgla poprzez ofertę tekstyliów używanych oraz odświeżenie oferty proponowanej w hipermarketach.
kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
h.bernatowicz@auchan.pl
informacje o firmie
* Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket.
kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
h.bernatowicz@auchan.pl
informacje o firmie
* Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket.