wydarzenia media/marketing/reklama
Szymon Jadczak laureatem Złotej Gruszki
Dziennikarz WP, Szymon Jadczak został nagrodzony Złotą Gruszką, jedną z najbardziej prestiżowych, dziennikarskich nagród w Krakowie!
Złota Gruszka nagroda dziennikarska Oddziału Stowarzyszenia Dziennikarzy w Krakowie, przyznawana od ponad 30 lat, za szczególne osiągnięcia dziennikarskie. Spośród grona dziennikarzy prasowych, radiowych i telewizyjnych laureatów wyłania kapituła złożona z poprzednich zdobywców Złotej Gruszki oraz Zarządu Oddziału Stowarzyszenia Dziennikarzy RP w Krakowie. Laureatami nagrody są m.in. Edward Miszczak, Andrzej Mleczko, czy ks. Adam Boniecki.
- Cieszę się, że nagradzający docenili mnie za odwagę i bezkompromisowość. To cechy, które w dzisiejszych czasach potrafią ściągnąć dziennikarzowi na głowę sporo kłopotów. Dobrze, że czasem ściągają także nagrody. Mam nadzieję, że kolejnymi publikacjami udowodnię, że jury nie pomyliło się w swoim wyborze – dziękował za nagrodę Szymon Jadczak.
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie
e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki (wakacje.pl, nocowanie.pl), mody (domodi.pl, allani.pl), wyposażenia wnętrz (homebook.pl) i projektowania domów (extradom.pl), usług finansowych (totalmoney.pl) oraz motoryzacji (superauto.pl). Zgodnie z badaniem Mediapanel, w sierpniu 2021 roku z produktów internetowych GWP korzystało 21,1 mln Polaków.
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie
e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki (wakacje.pl, nocowanie.pl), mody (domodi.pl, allani.pl), wyposażenia wnętrz (homebook.pl) i projektowania domów (extradom.pl), usług finansowych (totalmoney.pl) oraz motoryzacji (superauto.pl). Zgodnie z badaniem Mediapanel, w sierpniu 2021 roku z produktów internetowych GWP korzystało 21,1 mln Polaków.