Ostatnie dni by wygrać bliskie spotkanie z piłkarską reprezentacją Hiszpanii
Listopadowy mecz Hiszpania – Szwecja będzie rewanżem za Euro 2020. Czy gospodarze przełamią rywali, a może goście znów postawią mur nie do przebycia? Można się o tym przekonać na własne oczy i to naprawdę z bardzo bliska. Sangre de Toro, partner kadry „La Furia Roja”, zorganizował konkurs „Czerwona drużyna”, w którym do wygrania jest czterodniowy pobyt w tym samym hotelu co reprezentacja, kibicowanie w komfortowych warunkach, trening z największymi gwiazdami hiszpańskiej piłki i wspólna kolacja.
Podczas mistrzostw Europy Hiszpania i Szwecja spotkały się w rozgrywkach grupowych. Choć gospodarze na stadionie w Sevilli przeważali, to rywale wytrzymali napór i spotkanie zakończyło się bezbramkowym remisem. Los skojarzył obie reprezentacje także w eliminacjach do mistrzostw świata, które zostaną rozegrane w Katarze w 2022 roku. Spotkanie Hiszpania – Szwecja zaplanowano na 14 listopada tego roku.
Sangre de Toro, partner Hiszpańskiego Związku Piłki Nożnej i jedna z największych winnic w kraju, zorganizował międzynarodowy konkurs. Główna nagroda jest unikalna – to czterodniowy pobyt w Hiszpanii z wyjątkowymi atrakcjami. Zwycięzcy konkursu (20 osób, w tym dwie z Polski) zostaną zakwaterowani w tym samym hotelu, w którym będą piłkarze. Wezmą udział w treningu reprezentacji Hiszpanii, a także zjedzą wspólną kolację z największymi gwiazdami hiszpańskiej piłki. I oczywiście w komfortowych warunkach obejrzą spotkanie ze Szwecją.
– To ekskluzywna nagroda, której nie da się kupić. Zwycięzcy poczują się jak członkowie wielkiej hiszpańskiej rodziny piłkarskiej. Gwiazdy reprezentacji będą na wyciągnięcie ręki – podkreśla Marcin Chyliński, przedstawiciel importera Sangre de Toro w Polsce.
Szczegóły konkursu są dostępne na stronie https://www.sangredetoro.com/premios/info-pl.php?lang=pl&pais=pl
Sangre de Toro to ikona hiszpańskiego winiarstwa. Rodzinna winnica powstała prawie 150 lat temu w Katalonii. Od lat zajmuje czołowe miejsca w światowym rankingu „The most admired wine brands in the world”. Jest ambasadorem hiszpańskiego stylu życia. Od tego roku Sangre de Toro jest partnerem reprezentacji Hiszpanii w piłce nożnej.