handel media/marketing/reklama

Przepisy Auchan - jak dzielić z innymi to, co dobre. Nowa kampania wizerunkowa Auchan

Pod hasłem Przepisy Auchan rusza nowa kampania wizerunkowa Auchan Retail Polska, w której produkty marki własnej PEWNI DOBREGO towarzyszą bohaterom kampanii w  szczególnych chwilach codziennego życia. Narracja kampanii nawiązuje do konwencji przepisów kulinarnych. Każda opowiedziana historia pokazuje w emocjonalny sposób przepis na udane chwile w życiu oraz to, jak produkty Auchan mogą współtworzyć wyjątkowe relacje między ludźmi. Prezentowane opowieści w pozytywny sposób łączą unikalną ofertę sieci z codziennymi przyjemnościami życia jej klientów. Pierwszy z serii spotów przygotowanych w ramach kampanii emitowany będzie w telewizji począwszy od 23 sierpnia br. 

W kampanii Przepisy AUCHAN poprzez pryzmat wyjątkowych produktów marki PEWNI DOBREGO sieć podpowiada konsumentom, jak cieszyć się prostą ale bardzo ważną codziennością, jak dzielić się z innymi tym, co dobre, jak każde spotkanie przy stole zamienić w prawdziwą ucztę smakowych doznań i niezapomnianych wrażeń. Auchan chce towarzyszyć swoim konsumentom w ich życiu, kreować jakościowy czas spędzany razem przy stole, inspirować rozmowy i uruchamiać pozytywne relacje. Ciekawe historie wpisane w wątek kulinarny prezentują markę Auchan jako eksperta dobrego smaku i dostawcę wysokiej jakości produktów. 

Kluczową rolę w kampanii grają produkty PEWNI DOBREGO, które przedstawione są jako dyskretni uczestnicy życia. W pierwszej odsłonie kampanii, pod wspólnym tytułem “Przepis na romantyczny wieczór”, takim cichym bohaterem są pomidory PEWNI DOBREGO.  

Przez 25 lat obecności na polskim rynku byliśmy skupieni na budowaniu wśród konsumentów świadomości najszerszej oferty produktowej w najniższej cenie i nadal ten kierunek kontynuujemy. Teraz zdecydowaliśmy się na kolejny krok, dlatego uruchomiliśmy szeroką kampanię, w której opowiadamy o emocjach stojących za marką Auchan oraz o produktach, które wybieramy dla naszych klientów i które  wytworzone zostały  z poszanowaniem środowiska i dobrostanu zwierząt oraz podkreślające walory smakowe. Kampania pokazuje także, że jedzenie to coś więcej, to przede wszystkim możliwość spędzania czasu razem przy wspólnym stole, rozmowy, emocje. To bardzo ważne i życiowe – komentuje Małgorzata Piekarska, Dyrektor Marki, Konceptów Klienta, Data, Digital oraz Systemów Informatycznych Auchan Retail Polska.

Kampanię opracowała i zrealizowała agencja Havas Engage Warsaw. Obejmuje ona telewizję (spoty 30 i 15”), Internet wraz z komunikacją SM, punkty sprzedaży oraz reklamę zewnętrzną. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Za produkcję filmów dom produkcyjny Dynamo Film Studio. Spoty będą prezentowane w sierpniu i wrześniu br.

kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
rzecznik prasowy, Auchan Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie
Hanna Bernatowicz

h.bernatowicz@auchan.pl

informacje o firmie

Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket.

załączniki

kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
rzecznik prasowy, Auchan Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie
Hanna Bernatowicz

h.bernatowicz@auchan.pl

informacje o firmie

Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket.