technologie ekonomia/biznes/finanse

Usługa mojeID dostępna dla klientów Generali Życie TU S.A.

20.08.2021 | Grupa Generali

Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeniowe S.A. udostępniło swoim klientom usługę mojeID. Dostarczane przez KIR rozwiązanie pozwala na zdalne potwierdzenie tożsamości w  procesie zawierania umów ubezpieczenia na życie.

Jako firma ubezpieczeniowa korzystamy z bezpiecznych i sprawdzonych narzędzi i usług. mojeID to kolejne cyfrowe rozwiązanie, które wdrożyliśmy w Generali z myślą o wygodzie naszych klientów. Dzięki rozwiązaniu KIR jesteśmy w stanie usprawnić proces weryfikacji tożsamości klientów, który jest wymagany w toku zawierania umów ubezpieczenia na życie. W efekcie całą procedurę można przeprowadzić w sposób całkowicie zdalny, bezpieczny i wygodny dla klienta, bez konieczności osobistego spotkania – mówi Piotr Bułka, członek Zarządu Generali Życie.

mojeID umożliwia całkowicie zdalne potwierdzenie tożsamości osoby fizycznej za pomocą bankowości elektronicznej. Ułatwia korzystanie z usług oferowanych przez podmioty z sektora komercyjnego i administrację publiczną, eliminując konieczność osobistych wizyt np. w urzędzie, u ubezpieczyciela, w  przychodni czy też w firmie telekomunikacyjnej. Usługa KIR jest zgodna z wymaganiami określonymi w unijnym rozporządzeniu eIDAS oraz w ustawie o usługach zaufania i identyfikacji elektronicznej. Jest wygodna i prosta w użyciu, a jednocześnie zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa i ochrony danych. 

– Błyskawicznie rozwijający się rynek usług oferowanych w trybie online oraz współczesny, coraz bardziej cyfrowy klient, to powody dla których KIR opracował, wdrożył i rozwija usługę mojeID. Wierzymy, że udostępniając nasze rozwiązanie, odpowiedzialnie wspieramy procesy digitalizacji gospodarki. W tym aspekcie kluczowe jest upowszechnianie sprawdzonych i zaufanych rozwiązań. Dlatego z satysfakcją i zadowoleniem witamy Generali Życie TU S.A. w dynamicznie rosnącym gronie podmiotów, umożliwiających swoim klientom korzystanie z mojeID – mówi Wojciech Pantkowski, Wiceprezes Zarządu KIR.

mojeID zostało wprowadzone na rynek przez KIR w 2019 r. Od tego czasu stale i systematycznie rośnie liczba podmiotów – dostawców usług z różnych branż, oferujących swoim klientom to nowoczesne rozwiązanie. Swoją tożsamość za pomocą mojeID może potwierdzić już ponad 14 mln użytkowników bankowości internetowej. W 2021 r. usługa została wyróżniona Godłem „Teraz Polska”.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.mojeid.pl

kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy, Grupa Generali
Justyna Szafraniec

justyna.szafraniec@generali.com

tel: +48 797 604 442

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy, Grupa Generali
Justyna Szafraniec

justyna.szafraniec@generali.com

tel: +48 797 604 442

informacje o firmie