zdrowie media/marketing/reklama

#Zdążysz? Wirtualna Polska promuje szczepienia

Wirtualna Polska rusza z akcją #Zdążysz?, której celem jest promocja szczepień. W kampanii wzięły udział osoby, które przez pandemię COVID-19 straciły najbliższych. W obliczu czwartej fali pandemii i niechęci do szczepień opowiadają swoje historie i zadają Polakom jedno, ważne pytanie.

W kolejnych dniach pod hasłem #Zdążysz? będą publikowane wideoreportaże o każdym z bohaterów spotu. Dział zdrowie WP ujawni też wyniki symulacji przebiegu czwartej fali koronawirusa w Polsce, którą przygotowali naukowcy.

Pierwszy spot można zobaczyć tutaj.

 – Wiemy, że czwarta fala COVID nadchodzi, a brakuje już pomysłów, jak zachęcić Polaków do szczepień. Jako Wirtualna Polska postanowiliśmy oddać głos tym, którzy najlepiej wiedzą, jaka jest stawka. I którzy daliby wiele, by ich bliscy jeszcze mieli wybór – mówi Michał Gąsior, head of content WP.

Kampanię przygotowała redakcja WP abcZdrowie. Za produkcję spotu, który jest jej głównym elementem, odpowiadał dział wideo Wirtualnej Polski.

 – Nie mamy złudzeń, że #Zdążysz? sprawi, że Polacy masowo ruszą się szczepić. Ale jeśli historie naszych odważnych bohaterów wpłyną na decyzję choć jednej osoby, to na pewno było warto.  – dodaje Michał Gąsior.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portali WP i o2. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP Wiadomości, WP SportoweFakty, dobreprogramy.pl i WP Magazyn. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portali WP i o2. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP Wiadomości, WP SportoweFakty, dobreprogramy.pl i WP Magazyn. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.