sport media/marketing/reklama

Rowerowi Bracia Godziek nakręcają wakacyjny #200GBChallenge Red Bull MOBILE

10.08.2021 | Play

Red Bull MOBILE chce zainspirować swoich klientów oraz zaprosić ich do kreatywnego i aktywnego spędzania czasu w ramach #200GBChallenge. W tym czasie ambasadorzy marki, czyli rowerowi bracia Godziek, pokazują jak najlepiej wykorzystać nawet 200 GB za free.

Operator przygotował dla swoich klientów dwie promocje, dzięki którym mogą oni w pełni poczuć swobodę korzystania z telefonu na wakacjach.

Pierwsze 100 GB przeznaczone na media społecznościowe mogą aktywować wszyscy klienci ofert Red Bull MOBILE SieMa na Kartę, Red Bull MOBILE SieMa na Kartę PL i Red Bull MOBILE Energy na Kartę. Wystarczy zalogować się w aplikacji Play24 i z jej poziomu włączyć wakacyjny pakiet. Obejmuje on takie aplikacje, jak:

  • YouTube
  • Instagram
  • Facebook
  • Messenger
  • TikTok
  • Twitch
  • Viber
  • Pinterest

Dodatkowa paczka danych ważna jest od momentu aktywacji do końca września.

Drugi pakiet 100 GB czeka na wszystkich, którzy zdecydują się na aktywację nowego startera lub przeniesienie numeru do ofert Red Bull MOBILE SieMa na Kartę lub Red Bull MOBILE SieMa na Kartę PL. Po zarejestrowaniu karty wystarczy aktywować pakiet w Play24, co pozwoli na swobodną transmisję danych przez 30 dni od daty uruchomienia.

Promocjom towarzyszy specjalna kampania z braćmi Godziek – w jej ramach cyklicznie losują wyzwanie, któremu następnie starają się sprostać. Zadania nie ograniczają się jedynie do sportowych umiejętności, ale i poruszają ich artystyczną duszę. Do tej pory mieli popisać się backflipem, namalować portret, wykonać trick na dachu i jak najdłużej utrzymać balans na rowerze. To spektakularne widowisko prosto od najlepszych w swojej klasie zawodników. Dotychczasowe oraz przyszłe wyzwania można oglądać na fanpage’u Red Bull MOBILE na Facebooku oraz profilu Red Bull MOBILE na Instagramie.

Więcej informacji zarówno o promocji, jak i kampanii można znaleźć na stronie promocji.

Za kampanię odpowiadaja agencja 180heartbeats + JUNG v MATT. Produkcją wideo z udziałem braci Godziek na potrzeby aktywacji zajął się dom produkcyjny F25.

 

 

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

***

Red Bull MOBILE to sieć telefonii komórkowej, która powstała z połączenia marek PLAY i Red Bull. Doświadczony operator zapewnia technologiczny know-how, a Red Bull jako najbardziej ceniony producent napojów energetycznych oraz organizator największych i najsłynniejszych imprez otwiera przed użytkownikami sieci świat sportu, muzyki, gier i niesamowitych emocji.

W Red Bull MOBILE dostępne są taryfy na na kartę i na abonament, z telefonem lub bez. Oferta to także super smartfony w świetnej cenie, nielimitowane rozmowy i wiadomości oraz paczki danych. Doładowania telefonu w Red Bull MOBILE na kartę premiowane są bonusami. 

Z oferty Red Bull MOBILE korzystają sportowcy Red Bulla, m. in. bracia Godźkowie, Kuba Przygoński, Asia Jóźwik, Maja Kuczyńska, Łukasz Czepiela oraz motocyklowa legenda - Tadek „Taddy” Błażusiak.

 

***

180heartbeats + JUNG v MATT jest niezależną agencją interaktywną założoną w Warszawie w 2007 roku. Kreatywność, niezależność, wiara w siłę innowacji - to najważniejsze wartości kierujące agencją, której misja brzmi: creating brand excitement. Aktualnie zespół 180 pracuje nad projektami dla takich firm i marek, jak: Burger King, Google, Nike, Dakea, Husqvarna, NC+, Unilever. 180heartbeats jest jedną z najczęściej nagradzanych agencji interaktywnych w Polsce. W ciągu 13 lat zdobyła ponad 300 nagród i wyróżnień na polskich i międzynarodowych festiwalach (m.in. Cannes Lions, Clio Awards, New York Festivals, D&AD, Epica, Golden Drum, ADC*E, EFFIE, KTR). W kwietniu 2012 roku agencja 180heartbeats połączyła siły z JUNG v MATT. Efektem współpracy jest poszerzenie kompetencji zespołu oraz współpraca nad międzynarodowymi projektami. Agencja specjalizuje się w świadczeniu usług z zakresu strategii, kreacji, designu, social mediów, analityki, technologii, a także eventów, w których dba o twórcze wykorzystywanie interakcji pomiędzy światami online i offline.

załączniki

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

***

Red Bull MOBILE to sieć telefonii komórkowej, która powstała z połączenia marek PLAY i Red Bull. Doświadczony operator zapewnia technologiczny know-how, a Red Bull jako najbardziej ceniony producent napojów energetycznych oraz organizator największych i najsłynniejszych imprez otwiera przed użytkownikami sieci świat sportu, muzyki, gier i niesamowitych emocji.

W Red Bull MOBILE dostępne są taryfy na na kartę i na abonament, z telefonem lub bez. Oferta to także super smartfony w świetnej cenie, nielimitowane rozmowy i wiadomości oraz paczki danych. Doładowania telefonu w Red Bull MOBILE na kartę premiowane są bonusami. 

Z oferty Red Bull MOBILE korzystają sportowcy Red Bulla, m. in. bracia Godźkowie, Kuba Przygoński, Asia Jóźwik, Maja Kuczyńska, Łukasz Czepiela oraz motocyklowa legenda - Tadek „Taddy” Błażusiak.

 

***

180heartbeats + JUNG v MATT jest niezależną agencją interaktywną założoną w Warszawie w 2007 roku. Kreatywność, niezależność, wiara w siłę innowacji - to najważniejsze wartości kierujące agencją, której misja brzmi: creating brand excitement. Aktualnie zespół 180 pracuje nad projektami dla takich firm i marek, jak: Burger King, Google, Nike, Dakea, Husqvarna, NC+, Unilever. 180heartbeats jest jedną z najczęściej nagradzanych agencji interaktywnych w Polsce. W ciągu 13 lat zdobyła ponad 300 nagród i wyróżnień na polskich i międzynarodowych festiwalach (m.in. Cannes Lions, Clio Awards, New York Festivals, D&AD, Epica, Golden Drum, ADC*E, EFFIE, KTR). W kwietniu 2012 roku agencja 180heartbeats połączyła siły z JUNG v MATT. Efektem współpracy jest poszerzenie kompetencji zespołu oraz współpraca nad międzynarodowymi projektami. Agencja specjalizuje się w świadczeniu usług z zakresu strategii, kreacji, designu, social mediów, analityki, technologii, a także eventów, w których dba o twórcze wykorzystywanie interakcji pomiędzy światami online i offline.