Wszystkie Dzieci Nasze Są – dlatego z Carrefour szkoła jest różnorodna i modna
W Carrefour wierzymy, że przyjazna szkoła wspiera różnorodność uczniów i pomaga dzieciom w dokonywaniu ich własnych wyborów. Dlatego w kampanii naszej bogatej oferty szkolnej „szkoła modna – różnorodna” stawiamy na różnorodność, która wzbogaca nasze dzieci. Kampanii towarzyszy nowa wersja hitu Majki Jeżowskiej „Wszystkie Dzieci Nasze Są” oraz współpraca z popularnymi influencerami na TikToku.
- Jeszcze nigdy w najnowszej historii, powrót do szkoły po długich miesiącach spędzonych „na zdalce”, nie był tak wyczekiwany i jednocześnie nie budził tak wielkich emocji. Nasze dzieci potrzebują nie tylko nowej wyprawki szkolnej, ale przede wszystkim zrozumienia i akceptacji. Chcemy pomóc uczniom i ich rodzicom dobrze przygotować się do tej wyjątkowej okazji – mówi Michał Sacha, dyrektor Marketingu, Digital, IT i e-Commerce w Carrefour Polska.
Główną oś kampanii, którą w telewizji można oglądać od 1 sierpnia, stanowi spot reklamowy ukazujący szkolną rzeczywistość w jej całej różnorodności. Widzimy radosne momenty uczniów pierwszego dnia w szkole, która wraca „po lockdownie”. Warstwę muzyczną filmu stanowi nowa wersja piosenki Majki Jeżowskiej „Wszystkie Dzieci Nasze Są”, która zachęca do otwierania się na różnorodność w szkole.
Już wkrótce w ramach internetowej części kampanii rozpoczniemy też aktywne działania z popularnymi influencerami na TikToku. Tu, zwłaszcza na młodszych odbiorców, czekają m.in. angażujące konkursy z nagrodami. Będą to pierwsze tak aktywne działania Carrefour w tym kanale.
W naszych sklepach przygotowaliśmy bardzo różnorodną ofertę produktów szkolnych, tak by każdy w nowym roku szkolnym mógł poczuć się dobrze, będąc po prostu sobą. Są to wszelkie artykuły szkolne, plecaki, drukarki, buty, odzież naszej marki własnej TEX czy pojemniki na żywność, wszystkie z bardzo atrakcyjnymi rabatami. Dodatkowo, klienci, którzy zrobią zakupy artykułów szkolnych za co najmniej 300 zł otrzymają e-bon o wartości 30 zł na kolejne zakupy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.