sport technologie

Lenovo i FC Internazionale Milano wzmacniają zwycięską współpracę

13.07.2021 | Lenovo

Lenovo™ wynosi oficjalne partnerstwo technologiczne na wyższy poziom i zostaje sponsorem, którego logo widoczne będzie na kultowej koszulce Interu

  • Lenovo i FC Internazionale Milano rozwijają swoje szeroko zakrojone partnerstwo technologiczne, docierając do wszystkich zakątków klubu.
  • Dzięki zawartej umowie FC Internazionale Milano stanie się jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie klubów na świecie – zarówno obiekty treningowe, jak i siedziba główna drużyny będą w stanie zaoferować zawodnikom, kibicom i całej społeczności klubowej inteligentniejsze i bardziej rozwojowe doświadczenia.
  • Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat technika pomiaru wydajności zawodników wymagała oceny ponad 100 milionów parametrów.
  • Obejmuje to również infrastrukturę pomocniczą umożliwiającą wydajne przetwarzanie ogromnych ilości danych w celu zapewnienia kibicom jak najlepszych wrażeń.

Mediolan, Włochy, 13 lipca 2021 r. – Lenovo i Football Club Internazionale Milano (Inter) zacieśniły swoją wieloletnią współpracę, w ramach której począwszy od sezonu 2021/2022 Lenovo przejmie cenne miejsce z tyłu kultowej koszulki drużyny. Firma Lenovo jest oficjalnym Globalnym Partnerem Technologicznym drużyny od roku 2019, kiedy to odegrała kluczową rolę w procesie transformacji cyfrowych doświadczeń klubu poprzez wyposażenie w inteligentną technologię zarówno ośrodka treningowego Interu Suning Training Center w Appiano Gentile, jak i jego siedziby głównej.

Począwszy od serwerów, zarządzania danymi, pamięci masowej i inteligentnych urządzeń wspomagających współpracę, poprzez laptopy, monitory i akcesoria, w ramach unowocześnionego partnerstwa, Lenovo będzie wspierać Inter technologią pozwalającą na gromadzenie i zarządzanie dużymi ilościami danych, przekształcanie operacji oraz osiąganie lepszych wyników na boisku i poza nim. Inteligentna technologia Lenovo pozwoli Interowi na digitalizację historycznych archiwów i dokumentacji w celu uzyskania łatwiejszego dostępu do danych.

Od roku 2019 współpraca z Lenovo przyniosła Interowi szereg ulepszeń w zakresie wydajności operacyjnej:

  • Wydajność i szybkość przetwarzania danych w Interze poprawiła się o 20 procent, umożliwiając zarządzanie ponad 100 milionami punktów danych GPS zebranych w ciągu ostatnich dwóch sezonów podczas treningów, w tym 60 milionami punktów danych związanych z zawodnikami, które wymagają odpowiedniego przetworzenia.
  • Moc obliczeniowa serwerów Lenovo skróciła czas przetwarzania raportów Interu o 25%.
  • System przechowywania danych Lenovo ma fundamentalne znaczenie dla obsługi 50 000 godzin cyfrowych materiałów wideo udostępnianych w ramach zarządzania zasobami medialnymi (MAM), ponieważ umożliwia hosting 400 terabajtów treści cyfrowych w cyfrowym archiwum Interu.
  • Lenovo zapewnia jeden z najbardziej zaawansowanych przepływów roboczych służących do analizy wydajności we Włoszech, co pozwala na zwiększenie stabilności, elastyczności i możliwości skalowania oraz poprawę bezpieczeństwa.

Logo sponsora na koszulce

Nowa umowa dotycząca sponsoringu koszulkowego podkreśla więź pomiędzy dwiema kultowymi markami oraz ich wspólne wartości w zakresie wysokiej wydajności i nieustannej innowacyjności. Strategiczne umieszczenie logo Lenovo w cenionym miejscu z tyłu koszulki drużyny przyczyni się do istotnego wzrostu rozpoznawalności marki, między innymi w Serie A i Coppa Italia.

Globalny Partner Technologiczny

Na przestrzeni ostatnich dwóch lat Lenovo mocno zakorzeniło się w klubie jako jego Globalny Partner Technologiczny. Działania firmy obejmują integrację serwerów brzegowych, które umożliwiają zwiększenie wydajności w zakresie gromadzenia i przetwarzania danych, a także wykorzystywanie wydajnych komputerów, monitorów i inteligentnych urządzeń Lenovo wspomagających współpracę. W ramach najnowszej umowy Lenovo dostarczy Interowi kompletne rozwiązanie informatyczne obejmujące sprzęt, oprogramowanie i wsparcie w następujących obszarach:

  • Technologia biznesowa: Dzięki dopasowaniu inteligentnych technologii do aktualnych potrzeb Interu, Lenovo zapewnia dostęp do specjalistycznej wiedzy w zakresie rozwoju technologicznego siedziby głównej i obiektów treningowych klubu. Rozwiązania sprzętowe i programowe Lenovo, należące do światowej czołówki i stanowiące krok w przyszłość, obejmują laptopy ThinkPad™, monitory ThinkVision™ i urządzenia do współpracy ThinkSmart™, a także inne rozwiązania przeznaczone do współpracy zdalnej/hybrydowej i usprawniania operacji biznesowych. Dzięki konferencjom internetowym i pracy zdalnej inteligentne technologie Lenovo zapewniają Interowi sprawną współpracę.

„Od czasu nawiązania współpracy nasze partnerstwo technologiczne z FC Internazionale Milano przyniosło rzeczywistą, odczuwalną poprawę wyników. To coś więcej niż tylko sponsoring, to spotkanie dwóch zwycięskich mentalności, które dążą do ciągłych sukcesów zarówno na boisku, jak i poza nim” – stwierdził Luca Rossi, prezes Działu Inteligentnych Urządzeń firmy Lenovo. „Koncentrując się na śmiałej wizji tworzenia inteligentnych technologii dostępnych dla każdego, pragniemy w dalszym ciągu rozwijać nasze partnerstwo, aby osiągnąć rzeczywisty postęp w zakresie cyfrowej transformacji Interu w klub przyszłości z myślą o kolejnych pokoleniach kibiców i szeroko pojętej społeczności”.

kontakt dla mediów
Agnieszka Kowalska
Account Manager, Publicis Media
Agnieszka Kowalska

lenovo@publicismedia.com

Bartosz Dul
Junior Account Manager, Publicis Media
Bartosz Dul

bartosz.dul@publicismedia.com

informacje o firmie

Firma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest firmą z listy Fortune Global 500 o obrotach sięgających 45 miliardów USD i światowym liderem technologicznym w dziedzinie inteligentnej transformacji dzięki infrastrukturze i urządzeniom zapewniającym klientom największe możliwości. Oferta łączących się z siecią urządzeń Lenovo należy do największych na świecie i obejmuje smartfony (Motorola), tablety, komputery PC (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) i stacje robocze, a także urządzenia AR/VR oraz rozwiązania dla inteligentnych domów i biur. Rozwiązania Lenovo dla centrów danych (ThinkSystem i ThinkAgile) zapewniają pojemność i moc obliczeniową systemom zmieniającym biznes oraz społeczeństwo. Lenovo inspiruje użytkowników do wykorzystania drzemiącego w nich potencjału różnorodności i budowania lepszej przyszłości dla wszystkich. Zachęcamy do obserwowania nas w serwisach LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram oraz odwiedzania naszej witryny internetowej https://www.lenovo.com/.

LENOVO jest znakiem towarowym Lenovo. Wszelkie pozostałe znaki towarowe stanowią własność odpowiednich podmiotów. ©2020, Lenovo Group Limited.

załączniki

kontakt dla mediów
Agnieszka Kowalska
Account Manager, Publicis Media
Agnieszka Kowalska

lenovo@publicismedia.com

Bartosz Dul
Junior Account Manager, Publicis Media
Bartosz Dul

bartosz.dul@publicismedia.com

informacje o firmie

Firma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest firmą z listy Fortune Global 500 o obrotach sięgających 45 miliardów USD i światowym liderem technologicznym w dziedzinie inteligentnej transformacji dzięki infrastrukturze i urządzeniom zapewniającym klientom największe możliwości. Oferta łączących się z siecią urządzeń Lenovo należy do największych na świecie i obejmuje smartfony (Motorola), tablety, komputery PC (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) i stacje robocze, a także urządzenia AR/VR oraz rozwiązania dla inteligentnych domów i biur. Rozwiązania Lenovo dla centrów danych (ThinkSystem i ThinkAgile) zapewniają pojemność i moc obliczeniową systemom zmieniającym biznes oraz społeczeństwo. Lenovo inspiruje użytkowników do wykorzystania drzemiącego w nich potencjału różnorodności i budowania lepszej przyszłości dla wszystkich. Zachęcamy do obserwowania nas w serwisach LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram oraz odwiedzania naszej witryny internetowej https://www.lenovo.com/.

LENOVO jest znakiem towarowym Lenovo. Wszelkie pozostałe znaki towarowe stanowią własność odpowiednich podmiotów. ©2020, Lenovo Group Limited.