media/marketing/reklama

Rossmann najsilniejszą marką, klienci docenili zmiany

Rossmann najsilniejszą marką wśród drogerii według badania Shopper Trends’21. Badanie wykonała amerykańska firma NielsenIQ.

Pandemia zmieniła nawyki zakupowe: Polacy kupują rzadziej, ale jednorazowo robią większe zakupy. Chętniej też sięgają po marki własne. Szukają bezpiecznych i wygodnych rozwiązań jak kasy samoobsługowe czy aplikacje mobilne. Wiele firm odpowiedziało na te potrzeby – ponad połowa ankietowanych zadeklarowała, że używa kas samoobsługowych - np. w każdej drogerii Rossmann jest już co najmniej jedna kasa samoobsługowa.

Również blisko połowa respondentów – 46 proc. – przyznała, że chętnie korzysta z aplikacji mobilnych np. szukając promocji. Aplikację Rossmann PL posiada już 7 milionów użytkowników. Dzięki niej klienci mogą korzystać także z Rossmann GO – skanować produkty własnym telefonem i płacić online. Podczas pandemii Polacy zdecydowanie chętniej odwiedzali też sklepy osiedlowe, zlokalizowane blisko domów. Właśnie dlatego Rossmann otworzył w lutym tego roku swój 1.500 sklep w Polsce.

W raporcie Shopper Trends’21 zmierzono siłę marek różnych detalistów w poszczególnych formatach sprzedaży. Wśród drogerii klienci najczęściej wskazywali Rossmanna, w kategorii hipermarketów – Biedronkę, a w formacie sklepów convenience – Żabkę.

Badanie zostało wykonane online w lutym 2021 na reprezentatywnej próbie 1520.

Jakub Jankowski

kontakt dla mediów
Rzecznik Prasowy Rossmann SDP Sp. z o.o., +48 691 521 009
Agata Nowakowska

Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl

Rossmann SDP Sp. z o.o.
Dział PR

Rzecznik_Prasowy@rossmann.com.pl

tel: +48 42 61 39 113

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Rzecznik Prasowy Rossmann SDP Sp. z o.o., +48 691 521 009
Agata Nowakowska

Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl

Rossmann SDP Sp. z o.o.
Dział PR

Rzecznik_Prasowy@rossmann.com.pl

tel: +48 42 61 39 113

informacje o firmie