budownictwo/nieruchomości

AEW: Działania Online2Oflline wsparte magazynem interaktywnym

14.05.2021 | Cushman & Wakefield

Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika konwersji najemców segmentu premium.

Interaktywny magazyn Online

Dom Mody Klif w Warszawie oraz Galeria Klif w Gdyni, opublikowały premierowe wydania interaktywnych kwartalników poświęconych modzie wysokiej oraz selektywnej ofercie premium. Poszczególne edycje będą w pełni zintegrowane ze stronami internetowymi obiektów, co w ramach optymalizacji dostępnych narzędzi, pozytywnie wpłynie m.in. na pozycjonowanie organiczne publikowanej treści. Docelowo każdy z magazynów będzie także bezpośrednio kierował do mediów społecznościowych Klif. Przełoży się to na szersze dotarcie oferty najemców do potencjalnych klientów, dzięki dedykowanym im limitowanym ofertom promocyjnym. Podjęte działania w ramach strategii Online2Offline, zachęcać będą internautów do odwiedzin butików stacjonarnych.

Interaktywny charakter dotyczy ruchomych elementów takich jak: animacje, materiały video, gify, a także content rotacyjny. W trakcie emisji poszczególnych edycji, treść będzie się zmieniała, co zapewni świeże wiadomości zarówno ze świata mody, jak i życia obu centrów. Umożliwi to stałe wspieranie najemców, prezentację ich ofert, a także koordynację kampanii re-marketingowych. Co więcej w ramach działań Online2Offline, Klify przygotują szereg aktywności o charakterze pro-sprzedażowym oraz live selling. Dla klientów odwiedzających regularnie magazyn Klif, czekać będą rabaty oraz oferty specjalne.

Zespół marketingu w ramach wprowadzenia nowych funkcjonalności zadba także o elementy content marketingu, który współtworzony będzie wraz z poszczególnymi najemcami. Z kolei działania konkursowe, aktywizujące klientów oraz internautów pozwolą pozyskać user generated content, co dodatkowo wpłynie na budowanie lojalności konsumentów wobec marki Klif.

Sukcesywne łączenie różnych narzędzi marketingowych oraz bezpośrednia współpraca z najemcami, tworzy pole do realizacji nie tylko kreatywnych, ale i efektywnych projektów. Dla każdej grupy interesariuszy pojawia się wspólny mianownik tj. ekosystem marki, dzięki której może coś zyskać. Z perspektywy najemcy jest to kanał dystrybucji oferty. Dla zarządcy oraz zespołu marketingu, to przestrzeń analizy zachowania konsumentów, a dla klientów to miejsce, gdzie mogą „spotkać się” z modą oraz skorzystać z dedykowanej im oferty limitowanej – komentuje Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director pionu marketingu z ramienia międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield.

Bezpośrednia współpraca z najemcami

Zespół marketingu marki Klif, aktywnie wspiera działania mające na celu budowanie relacji z najemcami, jak i wdrażanie autorskich pomysłów. W przypadku realizacji interaktywnych wydań magazynu internetowego, zajął się produkcją sesji zdjęciowych, a także współtworzył treści, które je zasilają. Za poszczególne propozycje stylizacji odpowiadali natomiast styliści, na co dzień współpracujący z klientami podczas konsultacji modowych m.in. Katarzyna Kobiela i Konrad Szymczak.

W cały proces silnie zaangażowani byli także najemcy, którzy uczestniczyli w przygotowaniu magazynów na każdym etapie ich produkcji. Pozwoliło to uzyskać nie tylko odzwierciedlenie aktualnych trendów oraz ciekawych aranżacji produktowych, ale i na wypromowaniu istotnych dla marek premium poszczególnych grup produktowych. Stanowi to także istotny element Programu Wsparcia Najemcy realizowanego przez Cushman & Wakefield w ramach obsługi 360 stopni.

Cieszę się, że w bezprecedensowym dla nas wszystkich czasie postępuje daleko idąca integracja. Otwartość poszczególnych najemców na współpracę oraz chęć silnego zaangażowania się w życie obiektów handlowych, to sygnał, aby wzajemnie słuchać swoich potrzeb.  Przekłada się to nie tylko na działania wizerunkowe centrów, ale i budowanie konwersji w butikach stacjonarnych - dodaje Sylwia Wiszowata-Łazarza z ramienia Cushman & Wakefield.

Więcej informacji o ofercie Domu Mody Klif na www.klif.pl

informacje o firmie

Warszawski Klif został otwarty w 1999 roku, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce i wielokrotnie nagradzany kreator trendów fashion oraz lifestyle. Od ponad 20 lat marka przyciąga pasjonatów i koneserów mody, którzy poszukują unikalnych produktów z Polski i zagranicy, oferując szeroką i zróżnicowaną gamę marek z sektora premium oraz mainstream. Z biegiem lat Dom Mody Klif w Warszawie rozszerzył swoje portfolio o dodatkowych Najemców. Obecnie na przestrzeni 18 500 m² dostępne są 104 sklepy, wśród których znajdziemy zarówno polskie, jak i zagraniczne butiki fashion m.in.: Elisabetta Franchi, Max&CO, Paula Ka, Max Mara, Michael Kors oraz Imperium Milano, Pinko, Patrizia Aryton i Patrizia Pepe oraz popularne i cenione sieci jak: H&M, Olsen, S’portofino, United Colors of Benetton, LiuJo. Oprócz marek modowych, w szerokiej ofercie Klif znajdziemy również sklepy z biżuterią m.in.: TOUS, La Marqueuse oraz oferujące sprzęt elektroniczny i wyposażenie wnętrz jak: Sony Center, LG Brand Store, DUKA, Premium Home. Do dyspozycji Klientów dostępny jest również sklep spożywczy Piotr i Paweł oraz ogródek restauracyjny YOKO Sushi, Costa Coffee i Salad Story.

O Cushman & Wakefield

Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) jest wiodącą na świecie firmą doradczą świadczącą usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych. Cushman & Wakefield należy do grupy największych firm doradczych na rynku nieruchomości, zatrudnia ok. 50 tysięcy pracowników w 400 biurach i 60 krajach na całym świecie. W 2020 roku jej przychody wyniosły 7,8 mld USD. Do najważniejszych usług świadczonych przez firmę należą zarządzanie nieruchomościami, obiektami i projektami, pośrednictwo w wynajmie powierzchni, obsługa transakcji na rynkach kapitałowych, wyceny i inne. Więcej informacji można uzyskać na stronie: www.cushmanwakefield.com lub na Twitterze: @CushWake 

informacje o firmie

Warszawski Klif został otwarty w 1999 roku, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce i wielokrotnie nagradzany kreator trendów fashion oraz lifestyle. Od ponad 20 lat marka przyciąga pasjonatów i koneserów mody, którzy poszukują unikalnych produktów z Polski i zagranicy, oferując szeroką i zróżnicowaną gamę marek z sektora premium oraz mainstream. Z biegiem lat Dom Mody Klif w Warszawie rozszerzył swoje portfolio o dodatkowych Najemców. Obecnie na przestrzeni 18 500 m² dostępne są 104 sklepy, wśród których znajdziemy zarówno polskie, jak i zagraniczne butiki fashion m.in.: Elisabetta Franchi, Max&CO, Paula Ka, Max Mara, Michael Kors oraz Imperium Milano, Pinko, Patrizia Aryton i Patrizia Pepe oraz popularne i cenione sieci jak: H&M, Olsen, S’portofino, United Colors of Benetton, LiuJo. Oprócz marek modowych, w szerokiej ofercie Klif znajdziemy również sklepy z biżuterią m.in.: TOUS, La Marqueuse oraz oferujące sprzęt elektroniczny i wyposażenie wnętrz jak: Sony Center, LG Brand Store, DUKA, Premium Home. Do dyspozycji Klientów dostępny jest również sklep spożywczy Piotr i Paweł oraz ogródek restauracyjny YOKO Sushi, Costa Coffee i Salad Story.

O Cushman & Wakefield

Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) jest wiodącą na świecie firmą doradczą świadczącą usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych. Cushman & Wakefield należy do grupy największych firm doradczych na rynku nieruchomości, zatrudnia ok. 50 tysięcy pracowników w 400 biurach i 60 krajach na całym świecie. W 2020 roku jej przychody wyniosły 7,8 mld USD. Do najważniejszych usług świadczonych przez firmę należą zarządzanie nieruchomościami, obiektami i projektami, pośrednictwo w wynajmie powierzchni, obsługa transakcji na rynkach kapitałowych, wyceny i inne. Więcej informacji można uzyskać na stronie: www.cushmanwakefield.com lub na Twitterze: @CushWake