wydarzenia kultura/sztuka/rozrywka
#KlifFashionMasters - konkurs dla młodych projektantów mody
Dom Mody Klif w Warszawie oraz Galeria Klif w Gdyni zapraszają projektantów młodego pokolenia do wzięcia udziału w konkursie #KlifFashionMasters. Finaliści będą mogli zaprezentować swoje projekty podczas Targów Mody’ 21, które w czerwcu odbędą się w obu galeriach handlowych. Patronem medialnym konkursu oraz targów jest magazyn ELLE.
Celem konkursu #KlifFashionMasters jest wyłonienie i promocja projektantów mody młodego pokolenia. Jury wyłoni dwudziestu finalistów, których projekty zobaczymy podczas Targów Mody’ 21 w Domu Mody Klif w Warszawie w dniach od 8 do 12 czerwca (10 finalistów) oraz w Galerii Klif w Gdyni w dniach od 22 do 26 czerwca (10 wystawców). Podczas Targów Mody’21 klienci obydwóch Galerii w głosowaniu wybiorą 2 laureatów nagrody głównej, którzy przez miesiąc będą mogli zaprezentować swoje kolekcje w warszawskim Domu Mody Klif oraz w Galerii Klif w Gdyni.
- Wracamy po lockdown’ie w dobrym stylu i chcemy tym projektem konkursowym dać możliwość pokazania swojej twórczości młodym projektantom. Wierzymy w wysoki poziom artystyczny i dużą chęć wyjścia ze swoich pracowni i spotkania z klientami przez artystów – komentuje Sylwia Wiszowata-Łazarz Associate Director w międzynarodowej firmie doradczej Cushman & Wakefield, odpowiedzialna za strategię obydwóch Galerii - Liczymy, że młodzi artyści podejdą do konkursu w sposób niekonwencjonalny i wykorzystają go, jako świetną możliwość promocji swoich projektów we wnętrzach jednoznacznie kojarzonych z unikalną ofertą modową galerii Klif. Jury weźmie pod uwagę między innymi kreatywność, dopasowanie do trendów, jakość wykonania oraz potencjał sprzedażowy kolekcji.
Pokazy w Warszawie, Gdyni i w magazynie ELLE
Dla obu galerii Targi Mody’ 21 to pionierskie hybrydowe wydarzenie, które po długim lockdownie w branży da możliwość długo wyczekiwanych spotkań klientów z modą na żywo - modą dostępną w salonach na galeriach w połączeniu z modą polską młodego pokolenia. Targi Mody ‘ 21 będą także preludium do wiosenno-letnich wyprzedaży marek premium oraz najciekawszych kreacji z poprzednich sezonów najemców Klif.
- Celem targów jest również wsparcie najemców poprzez prezentacje ich kolekcji w nieszablonowy sposób. Będzie to także doskonała okazja do przyciągnięcia młodszego pokolenia klientów, które coraz częściej wybiera oryginalne, angażujące projekty i kolekcje – dodaje Sylwia Wiszowata-Łazarz.
Organizatorzy konkursu czekają na zgłoszenia do 17 maja do godziny 20:00. Aby wziąć udział w konkursie, należy przesłać formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie https://klif.pl/aktualnosci/kliffashionmasters-targi-mody21.
informacje o firmie
***
Dom Mody Klif i Galeria Klif
Właścicielami Domu Mody Klif oraz Galerii Klif są spółki reprezentowane przez AEW Asset Management. Zarządcą obydwóch Centrów jest Cushman & Wakefield Polska Trading Sp. z o.o.
Warszawski Klif został otwarty w 1999 roku, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce i wielokrotnie nagradzany kreator trendów fashion oraz lifestyle. Od ponad 20 lat marka przyciąga pasjonatów i koneserów mody, którzy poszukują unikalnych produktów z Polski i zagranicy, oferując szeroką i zróżnicowaną gamę marek z sektora premium oraz mainstream. Z biegiem lat Dom Mody Klif w Warszawie rozszerzył swoje portfolio o dodatkowych Najemców.
Obecnie na przestrzeni 18 500 m² dostępne są 104 sklepy, wśród których znajdziemy zarówno polskie, jak i zagraniczne butiki fashion m.in.: Elisabetta Franchi, Max&CO, Paula Ka, Max Mara, Michael Kors oraz Imperium Milano, Pinko, Patrizia Aryton i Patrizia Pepe oraz popularne i cenione sieci jak: H&M, Olsen, S’portofino, United Colors of Benetton, LiuJo. Oprócz marek modowych, w szerokiej ofercie Klif znajdziemy również sklepy z biżuterią m.in.: TOUS, La Marqueuse oraz oferujące sprzęt elektroniczny i wyposażenie wnętrz jak: Sony Center, LG Brand Store, DUKA, Rosenthal, Premium Home. Do dyspozycji Klientów dostępny jest również sklep spożywczy Piotr i Paweł oraz ogródek restauracyjny YOKO Sushi, Bonjour i Salad Story.
Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.
W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.
Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61. Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.
Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.
informacje o firmie
***
Dom Mody Klif i Galeria Klif
Właścicielami Domu Mody Klif oraz Galerii Klif są spółki reprezentowane przez AEW Asset Management. Zarządcą obydwóch Centrów jest Cushman & Wakefield Polska Trading Sp. z o.o.
Warszawski Klif został otwarty w 1999 roku, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce i wielokrotnie nagradzany kreator trendów fashion oraz lifestyle. Od ponad 20 lat marka przyciąga pasjonatów i koneserów mody, którzy poszukują unikalnych produktów z Polski i zagranicy, oferując szeroką i zróżnicowaną gamę marek z sektora premium oraz mainstream. Z biegiem lat Dom Mody Klif w Warszawie rozszerzył swoje portfolio o dodatkowych Najemców.
Obecnie na przestrzeni 18 500 m² dostępne są 104 sklepy, wśród których znajdziemy zarówno polskie, jak i zagraniczne butiki fashion m.in.: Elisabetta Franchi, Max&CO, Paula Ka, Max Mara, Michael Kors oraz Imperium Milano, Pinko, Patrizia Aryton i Patrizia Pepe oraz popularne i cenione sieci jak: H&M, Olsen, S’portofino, United Colors of Benetton, LiuJo. Oprócz marek modowych, w szerokiej ofercie Klif znajdziemy również sklepy z biżuterią m.in.: TOUS, La Marqueuse oraz oferujące sprzęt elektroniczny i wyposażenie wnętrz jak: Sony Center, LG Brand Store, DUKA, Rosenthal, Premium Home. Do dyspozycji Klientów dostępny jest również sklep spożywczy Piotr i Paweł oraz ogródek restauracyjny YOKO Sushi, Bonjour i Salad Story.
Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.
W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.
Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61. Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.
Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.