nowe produkty/usługi

Nowości w Moich Usługach od ING

21.04.2021 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING wdraża kolejne nowości w serwisie Moje Usługi, który ułatwia zarządzanie cyklicznymi rachunkami. Użytkownicy mogą już teraz pobrać ze sklepów aplikację mobilną serwisu. Zyskują też możliwość łatwego delegowania swoich płatności innym osobom. Dodatkowo już wkrótce będą mogli korzystać z funkcji natychmiastowego rozczytywania faktur przekazanych do serwisu w formie zdjęć lub skanów.

Z ogólnopolskich badań wiemy, że Polacy poszukują sposobów na ułatwienie sobie życia*. Dlatego w ING na bieżąco pytamy użytkowników naszej platformy, jakie funkcje byłyby dla nich pomocne. Aby sprostać ich oczekiwaniom, w ramach platformy Moje Usługi proponujemy kolejne elementy, które ułatwiają zarządzanie wydatkami i minimalizują czas, jaki trzeba poświęcić na dokonywanie opłat – powiedział Bartosz Traczyk, prezes zarządu ING Usługi dla Biznesu.

Kolejne usprawnienia w serwisie Moje Usługi wspierają klientów w dbaniu o ich domowy budżet.

Dzięki udostępnieniu aplikacji mobilnej serwisu Moje Usługi użytkownicy mogą zarządzać swoimi domowymi opłatami z poziomu telefonu bez konieczności każdorazowego logowania do serwisu. Dodatkowym udogodnieniem są powiadomienia push, które przypominają o zbliżającym się terminie płatności.

Możliwość delegowania opłat jest szczególnie przydatna dla osób, które z różnych względów nie dokonują ich samodzielnie. Aby oddelegować płatność wystarczy podać w serwisie adres mailowy osoby, która będzie dokonywać opłaty, a serwis Moje Usługi prześle powiadomienie mailowe o oczekującej do zapłaty fakturze. Rozwiązanie to jest szczególnie doceniane przez osoby, które wynajmują mieszkania i chcą, aby to najemca regulował opłaty, a sami chcą jedynie otrzymać potwierdzenie wykonania takiej płatności.

Już wkrótce rozczytywanie zdjęć lub skanów faktur odbywać się będzie w czasie rzeczywistym. Dzięki zastosowaniu najnowszej technologii dane faktury przekazanej do serwisu będą automatycznie konwertowane na format gotowej do zatwierdzenia płatności. Funkcja ta jest przydatna szczególnie przy opłatach, dla których dokumenty funkcjonują nadal w formie papierowej, np. podatek od nieruchomości. Wystarczy zrobić zdjęcie i przesłać do Moich Usług.

Serwis Moje Usługi automatycznie agreguje dane o cyklicznych opłatach, rozczytuje rachunki i faktury od prawie 1200 dostawców domowych usług, dostarczających internet, prąd czy wodę i wiele innych. Dzięki zintegrowanej bramce płatniczej imoje – czyli pierwszych w Polsce płatnościach online dla sklepów internetowych oferowanych przez bank – użytkownik może opłacać swoje rachunki BLIKiem, szybkim transferem, kartą kredytową, a także skorzystać z opcji „kup teraz, zapłać później”, dzięki której może zapłacić nawet 21 dni po zakupie. Z usługi mogą korzystać klienci wszystkich banków w Polsce.

Moje Usługi powstały przy współpracy ze startupem BillTech, który jest dostawcą technologii. Operatorem jest spółka ING Usługi dla Biznesu z grupy ING Banku Śląskiego, która oferuje również ING Księgowość i ALEO.com. Serwis Moje Usługi dostępny jest pod adresem www.mojeuslugi.pl.

Link do pobrania aplikacji na telefony z systemem Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.mojeuslugi.prod

Link do pobrania aplikacji na telefony z systemem iOS: https://apps.apple.com/us/app/moje-us%C5%82ugi/id1556203682

 

*Raport z badania syndykatowego GFK, Consumer Life: TrendKey w Kronie, 2020

kontakt dla mediów
Mirella Gmur - Dzieduszycka
Ekspert ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A.
Mirella Gmur - Dzieduszycka

mirella.gmur@ing.pl

tel: +48 22 820-4117

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Mirella Gmur - Dzieduszycka
Ekspert ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A.
Mirella Gmur - Dzieduszycka

mirella.gmur@ing.pl

tel: +48 22 820-4117

informacje o firmie