media/marketing/reklama

Plebiscyt „Najlepsza Restauracja 2021” programu Polskie Skarby Kulinarne rozstrzygnięty

Znamy już laureatów plebiscytu „Najlepsza Restauracja 2021” zorganizowanego przez MAKRO Polska. W edycji „2021” na ponad 130 lokali zagłosowało łącznie blisko 15 tysięcy restauracyjnych gości.

 

Polskie Skarby Kulinarne to jeden z kluczowych programów MAKRO Polska, którego celem jest odnowienie narodowego dziedzictwa i tradycji kulinarnej. Uczestnicy programu przywracają dawne regionalne receptury kulinarne, korzystają z historycznych inspiracji, opowiadają o bogactwie naszej kuchni. W bieżącej edycji udział w programie wzięło 136 restauracji z siedmiu regionów: Warszawy, Krakowa, Trójmiasta i Pomorza, Wrocławia i Dolnego Śląska, Poznania i Wielkopolski, Warmii i Mazur oraz Zakopanego i Podhala.

 

 – Większość czasu trwania plebiscytu przypadła na okres lockdownu gastronomii, spowodowanego pandemią COVID-19 – mówi Magdalena Figurna, Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej MAKRO Polska. – Pomimo to, zdecydowaliśmy się rozstrzygnąć głosowanie, zarówno z szacunku do restauratorów i szefów kuchni, zmagających się z kryzysem w gastronomii, jak i dla gości restauracji, którzy na co dzień wspierają ulubione lokale w tym trudnym czasie.

 

Klienci, którzy odwiedzili restauracje położone na kulinarnym szlaku Polskich Skarbów, mogli przyznać od 1 do 5 „koron” i wyróżnić w ten sposób najlepsze adresy. Głosować można było do końca lutego na stronie programu www.polskieskarby.pl. Zwycięskie restauracje, a także te z miejsc 2 i 3 w każdym z regionów, zostaną zaprezentowane w specjalnym albumie. Zgodnie z ideą programu Polskie Skarby Kulinarne, opowieści o kultowych daniach z poszczególnych regionów łączą się w nim z prezentacją miejsc, dzięki którym możemy ponownie odkrywać zapomniane smaki i związane z nimi historie nie tylko kulinarne. Kuchnia bowiem to część bogatej kultury narodowej, którą MAKRO Polska z radością przywołuje właśnie dzięki Polskim Skarbom Kulinarnym.

 

Plebiscyt „Najlepsza Restauracja” to jedna z aktywności MAKRO Polska na rzecz dotkniętej kryzysem branży gastronomicznej. Obok stałego doradztwa biznesowego, uruchomiony został także specjalny internetowy „Niezbędnik dla gastronomii” (www.makro-dla-gastronomii.pl/niezbednik-kryzysowy-dla-gastronomii). MAKRO organizuje także specjalne akcje zachęcające do składania zamówień w działających „na wynos” lokalach. Kolejna z nich, „Zamów na świąteczny stół” rozpocznie się już w najbliższych dniach, a promować będzie wzbogacenie Wielkanocy przysmakami od świetnych szefów kuchni biorących udział w programie Polskie Skarby Kulinarne. Szczegóły akcji i lista restauracji dostępne już wkrótce na www.polskieskarby.pl.

 

Pełną listę laureatów plebiscytu „Najlepsza Restauracja 2021” znaleźć można w załączniku (pdf).

 

Partnerami plebiscytu były firmy: FigAnd, Kruszwica, Maspex, Mlekovita, Mlekpol, Potocki Poland, Skarby Serowara, Żywiec Zdrój.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie