sprawy społeczne ekonomia/biznes/finanse

Poczta Polska: obsługa klientów w okresie wielkanocnym. Emerytury dostarczane przed przerwą świąteczną, już od 1 kwietnia

01.04.2021 | Poczta Polska

W okresie wielkanocnym system pracy placówek pocztowych ulega zmianie (szczegółowe informacje w dalszej części komunikatu). Placówki pocztowe wznowią pracę od 6 kwietnia br., pozostając do dyspozycji klientów w zakresie oferowanych usług. Przekazy świadczeń emerytalnych, z terminem wypłaty do dnia 5 każdego miesiąca, będą dystrybuowane jeszcze przed świętami, począwszy od 1 kwietnia. 

W okresie wielkanocnym urzędy pocztowe będą dostępne dla klientów według poniższego terminarza: 

Wielka Sobota 03.04.2021r.
Placówki PP (czynne w soboty) obsługują klientów maksymalnie do godz. 13:00;  
Placówki PP (całodobowe) - będą czynne do godz. 15:00.

Niedziela Wielkanocna 04.04.2021r.
Placówki PP będą nieczynne (informacja dotyczy również placówek całodobowych).

Poniedziałek Wielkanocny 05.04.2021r.: 
Placówki PP będą nieczynne (informacja dotyczy również placówek całodobowych).

Placówki pocztowe, zlokalizowane w obiektach funkcjonujących w innym czasie pracy (np. ministerstwa, sądy, urzędy skarbowe, urzędy gminy, centra/galerie handlowe) przystosują godziny pracy do czasu funkcjonowania podmiotów, w których są zlokalizowane. 

Informacje o czasie pracy zostaną umieszczone w witrynach poszczególnych placówek pocztowych - w widocznym dla klientów miejscu. Aktualne informacje o godzinach otwarcia placówek pocztowych są dostępne pod adresem: placowki.poczta-polska.pl

Przekazy świadczeń emerytalnych, z terminem wypłat do dnia 5 każdego miesiąca, rozpoczną się od 1 kwietnia 2021. W celu zapewnienia optymalnego poziomu obsługi w trudnym czasie pandemii i jednocześnie zapewnienia komfortu osobom pobierającym świadczenia, Poczta Polska dołoży wszelkich starań, aby zrealizować wypłaty jeszcze przed przerwą świąteczną.  

Placówki Poczty Polskiej wznowią pracę 06.04.2021 r. - zgodnie ze standardowym czasem działania dla dnia roboczego. 

Spółka, pełniąc funkcję narodowego operatora pocztowego, świadczy usługi nieprzerwanie – od 463 lat. Obecnie, w trudnych czasach pandemii, sytuacja ta nie ulega zmianie. Placówki Poczty Polskiej pozostaną do dyspozycji klientów w pełnym zakresie (usługi pocztowe, ubezpieczeniowe, bankowe) i w standardowych godzinach pracy. Zmiany związane z funkcjonowaniem UP mogą nastąpić wyłącznie w sytuacjach wyjątkowych, takich jak np. konieczność przeprowadzenia dezynfekcji w konkretnej placówce. Poczta przestrzega ograniczeń epidemicznych, zamieszczając w witrynach placówek informacje dotyczące maksymalnej liczby klientów którzy mogą przebywać wewnątrz danego urzędu.  

W całym kraju Poczta Polska posiada ponad 7,6 tys. placówek. To największa sieć świadcząca usługi w kraju, także w trakcie pandemii.   

 

kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik prasowy, Poczta Polska S.A.
Daniel Witowski

rzecznik@poczta-polska.pl

tel: 22 656 54 28

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik prasowy, Poczta Polska S.A.
Daniel Witowski

rzecznik@poczta-polska.pl

tel: 22 656 54 28

informacje o firmie