ekonomia/biznes/finanse

Play ogłasza zmiany w strukturze zarządczej spółki

24.03.2021 | Play

 

Spółka ogłosiła nową strukturę zarządczą, która wchodzi w życie z dniem 1 kwietnia 2021. Jednocześnie Grupa iliad potwierdziła, że Jean Marc Harion pozostanie na stanowisku CEO przez kolejne 5 lat.

Po przejęciu przez Grupę iliad w listopadzie 2020 r. Play (P4) stał się częścią jednej z największych grup telekomunikacyjnych w Europie. Opublikowane w marcu br. wyniki za 2020 r. udowadniają skuteczność w realizowaniu strategii silnego, cyfrowego lidera rynku usług telekomunikacyjnych oraz wskazują potencjał wzrostu na przyszłość.

Tym samym Play rozpoczyna nowy rozdział swojego rozwoju. Jean Marc Harion, którego funkcja CEO została potwierdzona przez Grupę iliad, pokieruje rozwojem spółki w najbliższych latach, wspólnie z nowym Executive Team, składającym się z 9 osób.

Piotr Kuriata, Chief Strategy Officer, Mikkel Noesgaard, Chief Marketing Officer oraz Michał Ziółkowski, Chief Technology Officer pełnią swoje dotychczasowe funkcje i odpowiadają za obecne obszary. Do Executive Committee dołączą Michał Gramatnikowski jako Chief Customer Service Officer, Paweł Passowicz jako Chief IT Officer, Rafał Sidorowicz jako Chief Sales Officer, Małgorzata Zakrzewska jako Chief Corporate Communications Officer oraz Ewa Zmysłowska jako Chief People Officer. Na stanowisko Chief Financial Officer zostaje powołana Beata Zborowska.

"Dziękuję za zaufanie ze strony zarządu Grupy iliad i gratuluję nowo powołanym członkom Executive Team. Przed nami nowe wyzwania na polskim rynku, takie jak: rozwój technologii 5G czy oferty sieci szerokopasmowej. Jestem przekonany, że wspólnie osiągniemy ambitne cele, rozwijając najlepszej jakości usługi cyfrowe dla naszych klientów.” – mówi Jean Marc Harion, CEO Play.

 

 

 

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

załączniki

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.