Po zdobyciu 500 goli Luis Suárez przekazuje 500 podpisanych piłek
Warszawa, 22 marca 2021r. – PUMA we współpracy z gwiazdą Atlético Madryt i reprezentacji Urugwaju Luisem Suárezem, po zdobyciu przez piłkarza historycznej, 500. bramki, przekazała 500 piłek młodzieżowym drużynom piłkarskim w każdym z miast, w których Luis występował w trakcie swojej zawodowej kariery.
"Chciałem odwdzięczyć się siedmiu drużynom, które ukształtowały mnie jako piłkarza" - powiedział Luis Suárez. "Moim celem było dać impuls drużynom młodzieżowym, które potrzebują wsparcia i sprzętu, aby dalej mogły podążać za marzeniami. Chciałem również złożyć hołd drużynom, zawodnikom i kibicom, którzy byli częścią mojej podróży; Nacional, Groningen, Ajax, Liverpool, Barcelona, Madryt i Urugwaj są bardzo bliskie mojemu sercu, więc był to szczególny hołd dla nich oraz społeczności z nimi związanych."
Oprócz piłek, Luis przekazał również dedykowany list do każdego klubu, którym podzielił się za pośrednictwem mediów społecznościowych po zdobyciu 500. bramki. Podziękował wszystkim drużynom za wsparcie oraz wpływ, jaki każda z nich miała na niego zarówno na boisku, jak i poza nim.
"Pobicie rekordu to indywidualne osiągnięcie, ale nigdy nie mógłbym tego zrobić w pojedynkę. Moi koledzy z drużyny i kibice byli ze mną na każdym kroku. Sport jednoczy ludzi oraz zbliża do siebie społeczności. Mam nadzieję, że prezent i list wywołają uśmiech na twarzach ludzi. Piłka nożna dała mi tak wiele, że chciałbym też dać coś w zamian ludziom", powiedział Luis Suárez.
Aby uczcić niesamowite osiągnięcie Luisa, firma PUMA wyprodukowała specjalną edycję butów piłkarskich FUTURE Z. Nowy model FUTURE Z wyróżnia się efektownym designem inspirowanym urugwajskim dziedzictwem Luisa. Na pięcie buta znajduje się motyw 500 bramek, a po stronie środkowej widnieje słynne logo Luisa "El Pistolero". Na całej cholewce znajdują się tarcze, które symbolizują 500 trafień do bramki, a na wkładce buta można znaleźć kolory każdej z drużyn, które Luis reprezentował w trakcie swojej kariery.
kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 16 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.puma.com.
.
kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 16 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.puma.com.
.