PUMA Running powraca w 2021
Warszawa, 26 lutego 2021 roku — Wytyczać własne ścieżki i zmieniać zasady gry. Tak właśnie działa PUMA w 2021 roku, której sekcja biegowa powraca w wielkim stylu!
Historia firmy PUMA to prawie 75 lat rekordów świata i niezapomnianych biegów takich legend jak Abebe Bikila, Bill Rogers, Sabrina Mockenhaubt czy Usain Bolt. Tak ogromna spuścizna w kategorii butów biegowych zmotywowała markę, aby znów nabrać prędkości i zapoczątkować zmiany od najbardziej prestiżowych maratonów na świecie po lokalne społeczności biegaczy.
PUMA postanowiła zredefiniować swoje produkty, a także opracować nowe technologie, zapewniające jak największy możliwy komfort w czasie biegów. Lata badań i zaawansowanych testów zaowocowały powstaniem czterech nowych, głównych modeli butów: Deviate, Velocity, Liberate i Eternity, w których zastosowano najnowocześniejszą technologię pianki NITRO.
PUMA Running postawiło sobie za cel umożliwienie biegania praktycznie bez wysiłku - powiedziała Erin Longin, Global Director of the Running and Training business unit w PUMA. Nasze nowe buty do biegania są wyposażone w najbardziej innowacyjne technologie, takie jak pianka NITRO, dzięki której buty są niezwykle lekkie i responsywne. To sprawia, że biegacz zużywa mniej energii, co przekłada się na bardziej efektywne osiąganie wyznaczonych celów.
Nowa linia butów PUMA Running zawiera specjalnie zaprojektowane modele dla biegaczek, w tym zupełnie nową, dostosowaną do kobiecej stopy podeszwę we wszystkich czterech modelach. PUMA wierzy, że kobiety są przyszłością biegania, dlatego też podpisała kontrakt z najlepszymi zawodniczkami w tej dyscyplinie: Molly Seidel, Gesa Krouse, Aisha Praught Leer, Fiona O'Keefe i Taylor Werner.
Im bardziej badaliśmy naszego konsumenta, tym mocniej utwierdzaliśmy się w przekonaniu, że idea ciągłej zmiany korepsonduje z DNA biegaczy - powiedziała Erin Longin. Biegacze zawsze dążą do zmian, do samorozwoju i szeroko pojętego większego dobra, dlatego nasze działania oparliśmy na koncepcji SPARK CHANGE, aby nadać znaczenie wszystkiemu, co robimy w bieganiu.
Oprócz czterech nowych modeli, PUMA Running daje impuls nowemu pokoleniu biegaczy, angażując utworzone przez nich społeczności poprzez inicjatywy ukierunkowane na realizację konkretnego celu. We współpracy z Women Win i naszymi zawodniczkami, PUMA przekazuje darowizny fundacjom, których celem jest wspieranie kobiet w sporcie. Fundusz PUMA Running Spark Change pomoże wesprzeć organizacje charytatywne w dążeniu do zwiększenia równości płci we wszystkich kategoriach biegowych.
Modele Deviate, Velocity, Liberate i Eternity będą dostępne od 4 marca na stronie PUMA.com, w salonach PUMA i u oficjalnych parnterów handlowych.
kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 16 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.puma.com.
kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 16 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.puma.com.