Generali Polska z tytułem Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa
Generali znalazło się na podium wszystkich trzech kategorii konkursu Gazety Bankowej „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa”. Sukces jest tym większy, że w tegorocznej edycji do rywalizacji stanęły aż 33 firmy ubezpieczeniowe, które działają na polskim rynku.
Generali Polska zwyciężyło w kategorii ubezpieczeń komunikacyjnych (Dział II, grupa 3. i 10.). Ubezpieczyciel zajął również wysoką – drugą pozycję w kategorii ubezpieczeń na życie (Dział I) oraz w pozostałych ubezpieczeniach osobowych i majątkowych, z wyłączeniem ubezpieczeń komunikacyjnych (Dział II, bez grupy 3 i 10).
W konkursie Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa oceniono dostępność usług ubezpieczeniowych w różnych kanałach sprzedaży, poziom obsługi klienta oraz innowacyjność wprowadzanych w zeszłym roku rozwiązań. Zwycięzców wyłoniono na podstawie wyników ankiety z precyzyjnie przygotowanymi pytaniami i ściśle określoną punktacją. Część punktów przyznawała również Kapituła Konkursu.
- Tytuł Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa jest dla nas bardzo ważny. Pokazuje, że skutecznie realizujemy strategię bycia dla naszych klientów partnerem na całe życie. Szczególnie jesteśmy dumni z faktu, że znaleźliśmy się na podium we wszystkich trzech kategoriach konkursu. Oznacza to, że zapewniamy naszym klientom kompleksową ochronę ubezpieczeniową i wysokiej jakości serwis we wszystkich grupach produktów. W tym miejscu dziękuję naszym pracownikom i agentom – to dzięki Wam, Waszemu profesjonalnemu podejściu i zaangażowaniu możemy sięgać po kolejne wyróżnienia i poddawać się ocenie zarówno klientów, jak i rynku – podkreśla Roger Hodgkiss, prezes zarządu Generali w Polsce.
- Dziękuję również Kapitule Konkursy, redakcji Gazety Bankowej i audytorowi za możliwość udziału w tym Konkursie i przyznanie nam tego prestiżowego tytułu – dodaje Prezes Hodgkiss.
Tegoroczna, 11. edycja konkursu Gazety Bankowej, przeprowadzona została przy merytorycznym wsparciu firmy doradztwa strategicznego Kearney. Jak podkreślają organizatorzy, konkurs cieszy się rosnącym zainteresowaniem. W tym roku zgłosiły się do niego aż 33 firmy, co jest najlepszym wynikiem od pięciu lat.
- Analiza nadesłanych ankiet pokazuje, że firmy ubezpieczeniowe nie ustają w zwiększaniu dostępności swoich produktów i usług, nierzadko decydując się na niestandardowe i innowacyjne rozwiązania – piszą eksperci Kearney w podsumowaniu Konkursu. - Zagadnieniem niemożliwym do pominięcia w rozmowie o rynku, nieschodzącym z nagłówków w 2020 r., była globalna pandemia COVID-19 wywołana wirusem SARS-CoV-2. Z tego względu przeanalizowane zostały odpowiedzi firm ubezpieczeniowych na te nowe, niespodziewane i nieznane wcześniej wyzwania. Prześledziliśmy wdrożone rozwiązania i środki zaradcze pod kątem nie tylko ich skuteczności, lecz także innowacyjności i atrakcyjności dla klientów – dodają audytorzy.
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
justyna.szafraniec@generali.com
tel: +48 797 604 442
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
justyna.szafraniec@generali.com
tel: +48 797 604 442