nowe produkty/usługi

Carrefour i IKEA ułatwiają klientom odbiór zakupów

18.02.2021 | Carrefour Polska

Na parkingach Galerii Carrefour w 8 polskich miastach, w specjalnie wydzielonej przestrzeni, działają Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA. Dzięki temu klienci łatwiej i bliżej domu mogą odebrać zakupiony towar. Firmy planują poszerzenie współpracy o kolejne miasta, gdyż usługa cieszy się dużym zainteresowaniem.

IKEA i Carrefour Polska planują długofalową współpracę pozwalającą klientom średniej wielkości miast, w których nie ma stacjonarnych sklepów IKEA, na łatwy, komfortowy i bezpieczny odbiór towarów zakupionych wcześniej w sklepie internetowym. Już wkrótce kolejne mobilne punkty mogą pojawić się przed wybranymi Galeriami Carrefour.

- Już w 8 polskich miastach klienci Galerii Carrefour, przy okazji zakupów w naszych centrach handlowych, mogą jednocześnie w dogodny sposób odebrać towar zakupiony wcześniej w internetowym sklepie IKEA. To przykład współpracy ułatwiającej klientom życie i zbliżającej ich do sklepu, którego fizycznie nie ma w ich miastach – ocenia Ewa Karska, dyrektor Działu Galerii Handlowych Carrefour Polska.

- Naszą pasją jest urządzanie domu i tworzenie lepszego życia na co dzień. Dlatego też, w tak dynamicznie zmieniającym się świecie, nieustannie szukamy nowych rozwiązań odpowiadających na zmieniające się potrzeby naszych klientów. Poprzez współpracę z Carrefour chcieliśmy być jeszcze bliżej i ułatwić naszym klientom odbiór zamówionych produktów, by stały się jak najbardziej dostępne, niezależnie od tego, czy w miejscu gdzie mieszkają jest możliwa wizyta w sklepie IKEA. Ma to duże znaczenie, szczególnie teraz kiedy dom stał się wielofunkcyjnym centrum naszego życia i niejednokrotnie pełni funkcję biura, szkoły, a nawet klubu fitness. Może się okazać, że często wymaga zmian, a dzięki Mobilnym Punktom Odbioru Zamówień zakupy stają się łatwiejsze i prostsze – mówi Małgorzata Bochenek, dyrektor ds. rozwoju biznesu i transformacji IKEA w Polsce.

Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA w centrach handlowych Carrefour:

Galeria Sonata

Sochaczew, ul. Warszawska 119

Galeria Głogów

Głogów, ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 12

Galeria Śląska

Rybnik, ul. Gliwicka 45

Galeria Lwowska

Zamość, ul. Lwowska 56

Galeria Grudziądzka

Grudziądz, Konarskiego 45

Carrefour Biała Podlaska

Biała Podlaska, ul. Jana III Sobieskiego 9

Carrefour Inowrocław

Inowrocław, ul. Wojska Polskiego 10

Carrefour Siedlce

Siedlce, ul. Monte Cassino 77

Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA to jedna z możliwych form zakupów w systemie zamów i odbierz. Podczas składania zamówienia w sklepie internetowym klient może wybrać preferowany punkt odbioru oraz dogodny termin odbioru przesyłki. Mobilne punkty zlokalizowane są w widocznych miejscach na wybranych zewnętrznych parkingach centrów handlowych. Wydanie zamówienia odbywa się w bezpieczny i bezkontaktowy sposób.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej: www.serwiskorporacyjny.carrefour.pl

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

 

O IKEA

Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony kolejno z pierwszych liter imienia i nazwiska założyciela firmy oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).

Wizją IKEA jest tworzenie lepszego codziennego życia dla wielu ludzi. Oferujemy funkcjonalne i dobrze zaprojektowane artykuły wyposażenia domu, które łączą jakość i przystępną cenę. Działamy w zgodzie ze zrównoważonym rozwojem, realizując strategię People & Planet Positive.

Grupa Ingka* w Polsce posiada obecnie jedenaście sklepów IKEA i 59 Punktów Odbioru Zamówień (łącznie z Punktami Mobilnymi), które zarządzane są przez IKEA Retail. Jest również właścicielem pięciu centrów handlowych zarządzanych przez Ingka Centres Polska oraz zlokalizowanego w Jarostach k. Piotrkowa Trybunalskiego Centrum Dystrybucji zaopatrującego blisko 30 sklepów IKEA na 11 rynkach. Do Grupy Ingka należy również sześć farm wiatrowych w Polsce, które wytwarzają więcej energii odnawialnej, niż roczne zużycie energii związane z działalnością IKEA na polskim rynku.

załączniki

więcej z kategorii nowe produkty/usługi