Carrefour i IKEA ułatwiają klientom odbiór zakupów
Na parkingach Galerii Carrefour w 8 polskich miastach, w specjalnie wydzielonej przestrzeni, działają Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA. Dzięki temu klienci łatwiej i bliżej domu mogą odebrać zakupiony towar. Firmy planują poszerzenie współpracy o kolejne miasta, gdyż usługa cieszy się dużym zainteresowaniem.
IKEA i Carrefour Polska planują długofalową współpracę pozwalającą klientom średniej wielkości miast, w których nie ma stacjonarnych sklepów IKEA, na łatwy, komfortowy i bezpieczny odbiór towarów zakupionych wcześniej w sklepie internetowym. Już wkrótce kolejne mobilne punkty mogą pojawić się przed wybranymi Galeriami Carrefour.
- Już w 8 polskich miastach klienci Galerii Carrefour, przy okazji zakupów w naszych centrach handlowych, mogą jednocześnie w dogodny sposób odebrać towar zakupiony wcześniej w internetowym sklepie IKEA. To przykład współpracy ułatwiającej klientom życie i zbliżającej ich do sklepu, którego fizycznie nie ma w ich miastach – ocenia Ewa Karska, dyrektor Działu Galerii Handlowych Carrefour Polska.
- Naszą pasją jest urządzanie domu i tworzenie lepszego życia na co dzień. Dlatego też, w tak dynamicznie zmieniającym się świecie, nieustannie szukamy nowych rozwiązań odpowiadających na zmieniające się potrzeby naszych klientów. Poprzez współpracę z Carrefour chcieliśmy być jeszcze bliżej i ułatwić naszym klientom odbiór zamówionych produktów, by stały się jak najbardziej dostępne, niezależnie od tego, czy w miejscu gdzie mieszkają jest możliwa wizyta w sklepie IKEA. Ma to duże znaczenie, szczególnie teraz kiedy dom stał się wielofunkcyjnym centrum naszego życia i niejednokrotnie pełni funkcję biura, szkoły, a nawet klubu fitness. Może się okazać, że często wymaga zmian, a dzięki Mobilnym Punktom Odbioru Zamówień zakupy stają się łatwiejsze i prostsze – mówi Małgorzata Bochenek, dyrektor ds. rozwoju biznesu i transformacji IKEA w Polsce.
Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA w centrach handlowych Carrefour:
Galeria Sonata |
Sochaczew, ul. Warszawska 119 |
Galeria Głogów |
Głogów, ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 12 |
Galeria Śląska |
Rybnik, ul. Gliwicka 45 |
Galeria Lwowska |
Zamość, ul. Lwowska 56 |
Galeria Grudziądzka |
Grudziądz, Konarskiego 45 |
Carrefour Biała Podlaska |
Biała Podlaska, ul. Jana III Sobieskiego 9 |
Carrefour Inowrocław |
Inowrocław, ul. Wojska Polskiego 10 |
Carrefour Siedlce |
Siedlce, ul. Monte Cassino 77 |
Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA to jedna z możliwych form zakupów w systemie zamów i odbierz. Podczas składania zamówienia w sklepie internetowym klient może wybrać preferowany punkt odbioru oraz dogodny termin odbioru przesyłki. Mobilne punkty zlokalizowane są w widocznych miejscach na wybranych zewnętrznych parkingach centrów handlowych. Wydanie zamówienia odbywa się w bezpieczny i bezkontaktowy sposób.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej: www.serwiskorporacyjny.carrefour.pl
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
O IKEA
Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony kolejno z pierwszych liter imienia i nazwiska założyciela firmy oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).
Wizją IKEA jest tworzenie lepszego codziennego życia dla wielu ludzi. Oferujemy funkcjonalne i dobrze zaprojektowane artykuły wyposażenia domu, które łączą jakość i przystępną cenę. Działamy w zgodzie ze zrównoważonym rozwojem, realizując strategię People & Planet Positive.
Grupa Ingka* w Polsce posiada obecnie jedenaście sklepów IKEA i 59 Punktów Odbioru Zamówień (łącznie z Punktami Mobilnymi), które zarządzane są przez IKEA Retail. Jest również właścicielem pięciu centrów handlowych zarządzanych przez Ingka Centres Polska oraz zlokalizowanego w Jarostach k. Piotrkowa Trybunalskiego Centrum Dystrybucji zaopatrującego blisko 30 sklepów IKEA na 11 rynkach. Do Grupy Ingka należy również sześć farm wiatrowych w Polsce, które wytwarzają więcej energii odnawialnej, niż roczne zużycie energii związane z działalnością IKEA na polskim rynku.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej: www.serwiskorporacyjny.carrefour.pl
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
O IKEA
Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony kolejno z pierwszych liter imienia i nazwiska założyciela firmy oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).
Wizją IKEA jest tworzenie lepszego codziennego życia dla wielu ludzi. Oferujemy funkcjonalne i dobrze zaprojektowane artykuły wyposażenia domu, które łączą jakość i przystępną cenę. Działamy w zgodzie ze zrównoważonym rozwojem, realizując strategię People & Planet Positive.
Grupa Ingka* w Polsce posiada obecnie jedenaście sklepów IKEA i 59 Punktów Odbioru Zamówień (łącznie z Punktami Mobilnymi), które zarządzane są przez IKEA Retail. Jest również właścicielem pięciu centrów handlowych zarządzanych przez Ingka Centres Polska oraz zlokalizowanego w Jarostach k. Piotrkowa Trybunalskiego Centrum Dystrybucji zaopatrującego blisko 30 sklepów IKEA na 11 rynkach. Do Grupy Ingka należy również sześć farm wiatrowych w Polsce, które wytwarzają więcej energii odnawialnej, niż roczne zużycie energii związane z działalnością IKEA na polskim rynku.