ekonomia/biznes/finanse rolnictwo

i-rolnik.pl - wszystkie polisy w jednym smartfonie

16.02.2021 | Generali Agro

Zgłoszenie szkody, sprawdzenie jej statusu i monitorowanie przebiegu – takie możliwości udostępnia właścicielom gospodarstw rolnych, klientom Concordii Polska Grupa Generali, portal i-rolnik.pl. Farmerzy mogą w nim również śledzić prognozę pogody, ceny skupów oraz kalendarz wydarzeń. Platforma jest również bazą wiedzy z dziedziny ubezpieczeń i rolnictwa.

i-rolnik.pl to portal informacyjny dla klientów Concordii z sektora agro. Jego funkcjonalności są systematycznie rozszerzane o nowe praktyczne elementy i treści, m.in. te związane z ochroną ubezpieczeniową działalności rolniczej. Serwis zapewnia narzędzia, które ułatwiają szybki kontakt z ubezpieczycielem i jednocześnie wspiera w prowadzeniu biznesu agro. Jest także wsparciem w realizacji obowiązków administracyjnych gospodarstw rolnych. 

– Zaczynaliśmy z podglądem polis, listą szkód i dedykowaną prognozą pogody. W trakcie kilku miesięcy na portalu wiele się zmieniło. Dodaliśmy kolejne praktyczne funkcjonalności, np. mapę rekomendowanych punktów naprawy maszyn rolniczych, gdzie można otrzymać bezgotówkowe wsparcie w ramach ubezpieczenia agro casco. Sporo nowości dotyczy ochrony ubezpieczeniowej. Rolnik może w serwisie w dowolny dzień, o każdej porze – w tym w święta – sprawdzić, jakie ma polisy. Teraz na i-rolnik może także zgłosić szkodę uprawową, sprawdzić jej status i monitorować przebieg jej rozpatrywania i procesu likwidacji. Może to zrobić nawet podczas przerwy w pracy na polu. Wystarczy, że posiada konto na portalu i-rolnik, posiada smartfona i zasięg sieci komórkowej – mówi Kinga Borecka, dyrektor biura marketingu i PR Concordii Polska Grupa Generali

i-rolnik daje szybki i szeroki dostęp do informacji przydatnych w prowadzeniu działalności uprawowej czy hodowlanej oraz zarządzania nią. Pozwala śledzić prognozę pogody (w tym ustawiać alerty dla konkretnej lokalizacji), sprawdzać aktualne ceny zbóż - również w podziale na województwa, podejrzeć na mapce działki, na których znajdują się ubezpieczone przez klienta uprawy. Mapa serwisów ułatwia kontakt z placówką, w której klient bezgotówkowo zlikwiduje szkodę w swojej maszynie rolniczej. Korzystając z przygotowanych formularzy rolnik może uzupełnić ewidencję zabiegów ochrony roślin, np. kopiując powtarzające się zabiegi i generując gotowy plik pdf.

– Zachęcamy rolników do rejestracji, a tym samym do odblokowania wszystkich możliwości portalu. Stworzyliśmy platformę, dzięki której farmerzy mogą się wirtualnie spotkać i wymienić wiedzą. Jest zawsze otwarta i bezpieczna. Dostarcza szybkiej informacji bez wykonywania telefonów, bez czekania w kolejce na konsultanta, bez ograniczeń czasowych. Naszym celem jest być bliżej rolników, wspierać ich nie tylko w sytuacjach kryzysowych, ale też w codziennej pracy. Serwis i-rolnik bardzo nam w tym pomaga –  zaznacza Kinga Borecka.

kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
Biuro Prasowe, Generali Agro
Justyna Szafraniec

justyna.szafraniec@generali.com

tel: +48 797 604 442

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
Biuro Prasowe, Generali Agro
Justyna Szafraniec

justyna.szafraniec@generali.com

tel: +48 797 604 442

informacje o firmie