Nagroda dla Biura Reklamy WP
Biuro Reklamy Wirtualnej Polski Media zdobyło nagrodę w kategorii internet w prestiżowym raporcie magazynu „Media&Marketing Polska”. W niezależnym badaniu doceniono m.in. elastyczne podejście do klientów, doradztwo i proponowane rozwiązania reklamowe. Wirtualna Polska wyprzedziła 18 konkurentów, również tych działających globalnie.
Raport magazynu „Media&Marketing Polska” w kategorii internet, zaczyna się od słów „Znakomite badania, świetne wyniki finansowe oraz rozwijanie oferty opartej na własnych, innowacyjnych technologiach – za to nagradzamy Wirtualną Polskę”. W niezależnym badaniu Kantar Polska brali udział specjaliści rekomendowani przez domy mediowe i klienci poszczególnych biur reklamy. W sumie Wirtualna Polska zdobyła ocenę 4,55, na którą złożyły się zwłaszcza opinie dotyczące elastyczności w podejściu do klientów, wzajemnego zaufania, doradztwa i proponowanych rozwiązań reklamowych. Raport podkreśla znaczenie kategorii internet w trudnym roku dla całej branży i zwraca uwagę, że to innowacje są jej motorem napędowym.
– Zamykamy rok pełen ogromnych wyzwań biznesowych, które dotknęły niejedno biuro reklamy w Polsce i na świecie. Tak jak stal hartuje się w ogniu, tak organizacje przechodząc przez trudne chwile weryfikują poprawność przyjętej strategii i wewnętrznej siły zespołu. Jestem dumny z całego Biura Reklamy Wirtualnej Polski, któremu mam przyjemność przewodzić. Odwaga, zaangażowanie, współpraca i walka o realizację celów, zarówno naszej firmy, jak i naszych klientów przyniosły efekty. Nagroda jest kolejnym potwierdzeniem tego, że zarówo technologia, jak i ludzie stanowią unikatową przewagę konkurencyjną Wirtualnej Polski – mówi Przemysław Mańkowski, VP Sales Wirtualna Polska Media.
Wirtualna Polska w swojej strategii stawia na autorskie rozwiązania technologiczne i innowacje w ramach holdingu. WP Marketing Platform to kompleksowa platforma technologiczna, służąca do prowadzenia skutecznych działań reklamowych na powierzchniach własnych, spółek Wirtualnej Polski Holding oraz współpracujących z WP wydawców zewnętrznych z wykorzystaniem produktów i narzędzi platformy.
Wśród innowacji należy zwrócić szczególną uwagę na rozwiązanie WP Sales Booster, które odpowiada za realizację skutecznych kampanii sprzedażowych bazujących na dynamicznych kreacjach i uczących się algorytmach. Pozwala ono na efektywną emisję kampanii display na powierzchniach reklamowych WP Media oraz wydawców zewnętrznych. Podstawą działania WP Sales Booster jest umiejętność dynamicznego doboru: grupy docelowej, stawki zakupu powierzchni oraz prezentacji odpowiednich produktów. To narzędzie umożliwia wprowadzenie nowego standardu rozliczeń kampanii marketingowych.
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl