handel sprawy społeczne media/marketing/reklama
Grupa Eurocash z kampanią społeczną promującą handel niezależny
Grupa Eurocash wystartowała niedawno z kolejną odsłoną kampanii społecznej „Herosi Codzienności”. Akcja ma pokazać rolę i znaczenie lokalnych sklepów „tuż za rogiem” i zachęcić Polaków do robienia w nich codziennych zakupów. Kampania jest promowana m.in. w mediach społecznościowych przez znanych influencerów. Eurocash nakręcił także krótki film pokazujący przewagi sklepów niezależnych prowadzonych przez przedsiębiorców nad sklepami centralnie zarządzanymi. Do tej pory miał on już ponad 670 000 wyświetleń.
– Choć dzięki lokalnym sklepom miliony Polaków codziennie mają dostęp do potrzebnych produktów, to rzadko myślimy o nich jako o filarach polskiej gospodarki oraz o tym, jak ważna społecznie jest ich rola. Właśnie dlatego przygotowaliśmy naszą kampanię społeczną – mówi Pedro Martinho, członek zarządu Grupy Eurocash. – Nagłaśnia ona to, co wszyscy doskonale znają ze swoich codziennych zakupów, a co w tym roku stało się oczywiste z uwagi na epidemię koronawirusa. Sklepy „tuż za rogiem” to bezpieczne zakupy, bliskie relacje klientów z pracownikami i właścicielami sklepów, wygoda i poczucie podmiotowości konsumenta. Nasza kampania ma także znacznie szerszy wymiar. Na naszym filmie i materiałach nie umieściliśmy naszego logotypu, ponieważ chcemy zwrócić uwagę jak istotna społecznie jest praca i poświęcenie właścicieli i pracowników wszystkich niezależnych sklepów, zarówno tych zrzeszonych w sieciach franczyzowych, jak i działających samodzielnie pod własnym szyldem czy też nawet zaopatrujących się w innych niż nasze hurtowniach. Chcemy pokazać, że wszyscy oni są Herosami Codzienności. Dlatego liczę, że w udostępnianie naszego filmu zaangażują się wszyscy, którym na sercu leży dobro handlu niezależnego i wspieranie lokalnych przedsiębiorców. Liczymy na Was! – dodaje Martinho.
Kampania „Herosi Codzienności” miała swoją pierwszą odsłonę w marcu tego roku, w trakcie pierwszej fali epidemii koronawirusa. W ramach drugiej, obecnej odsłony kampanii, Grupa Eurocash stworzyła m.in. film prezentujący wyjątkowość relacji, jakie tworzą się między konsumentami a osobami pracującymi w sklepach „tuż za rogiem”. Film można zobaczyć TUTAJ. Do tej pory miał on już ponad 670 000 wyświetleń (za pośrednictwem mediów społecznościowych i serwisu YouTube).
Kampania jest wspierana także przez znanych influencerów i gwiazdy mediów, którzy na swoich mediach społecznościowych pokazują za co cenią lokalne sklepy i zakupy w nich.
informacje o firmie
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają ponad 16 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep czy Gama.
informacje o firmie
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają ponad 16 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep czy Gama.