nowe produkty/usługi transport

Szybkie dostawy Carrefour Sprint dostępne już w 20 miastach

10.12.2020 | Carrefour Polska

Carrefour rozszerzył zasięg nowej usługi Carrefour Sprint, w ramach której dowozi klientom swojego sklepu internetowego zamówienia spożywcze w ciągu 3 godzin. W sześć tygodni od jej uruchomienia w Warszawie, z szybkich dostaw Carrefour Sprint korzystać mogą już mieszkańcy 20 miast.

Carrefour Sprint to nowy sposób Carrefour na dostawy zakupów spożywczych zamówionych w internetowym sklepie carrefour.pl i kolejny etap rozwoju usług e-grocery sieci. Dowóz zakupów spożywczych w czasie nawet 3 godzin zadebiutował w Warszawie w połowie października, a obecnie usługa dostępna jest już również w kolejnych miastach - Wrocław, Kraków, Poznań, Gdańsk, Katowice, Lublin, Łódź, Szczecin, Chorzów, Bytom, Sosnowiec, Radom, Gliwice, Białystok, Jaworzno, Bielsko-Biała, Rybnik, Wołomin, Piotrków Trybunalski.

- Inwestycje w obszarze e-zakupów spożywczych to jeden z kluczowych filarów przyjętej przez Carrefour strategii omnikanałowości - mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska.  Wprowadzenie szybkich dostaw Carrefour Sprint spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem i okazało się skutecznie odpowiadać na potrzeby naszych klientów oraz wyzwania związane z pandemią. Dlatego zdecydowaliśmy o ekspansji usługi i dynamicznie udostępniamy ją w kolejnych miastach.

Z Carrefour Sprint korzystać mogą klienci mieszkający w pobliżu (5 km) wybranych sklepów Carrefour. Zamówienie składa się w internetowym sklepie Carrefour.pl i jako opcję dostawy wybierając Carrefour Sprint. Aby sprawdzić, czy adres, pod który chcemy zamówić produkty z dowozem Carrefour Sprint, znajduje się w zasięgu usługi, w panelu klienta na stronie carrefour.pl należy w części “sposób dostawy” wpisać swój kod pocztowy. Złożone zamówienie kompletowane jest przez pracowników wybranego sklepu stacjonarnego, a następnie dowiezione pod wskazany w zamówieniu adres.

Klienci zamawiający zakupy spożywcze w sklepie online Carrefour korzystać mogą również z innych metod odbioru zakupów – dowodu zamówienia pod wskazany adres, wysyłki kurierskiej artykułów, które nie wymagają chłodzenia, usługi click&collect – osobistego odbioru zakupów we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour oraz odbioru w punktach Drive.

 

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                   

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej: serwiskorporacyjny.carrefour.pl

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

więcej z kategorii nowe produkty/usługi