sport kultura/sztuka/rozrywka

Pierwszy zelektryfikowany SUV na podium Rebelle Rally

10.12.2020 | Mitsubishi Motors

Mitsubishi Outlander PHEV jest pierwszym  hybrydowym SUV-em z elektrycznym napędem, który kończy trudny terenowy rajd nawigacyjny Rebelle Rally, rozegrany na dystansie 2000 kilometrów. To jak dotąd najtrudniejsze wyzwanie podjęte przez zelektryfikowanego SUV-a, które udało się zrealizować z sukcesem załodze kobiecej.


Mitsubishi Outlander PHEV, zdobywając 1034 punkty, zajął trzecie miejsce w rajdzie w klasie X-Cross za Kia Telluride i Fordem Bronco Sport. Hybrydowy pojazd elektryczny w rajdach po bezdrożach to wciąż rzadkość, ale wysokie noty są świadectwem dzielności terenowej i niezawodności Outlandera PHEV, który pomyślnie ukończył imprezę i znalazł się w zwycięskiej trójce po wyczynowej gonitwie przez pustynie Kalifornii i Nevady. Impreza stawia wysokie wymagania przed uczestnikami – w czasie przeznaczonym na jazdę trzeba było również ładować akumulator, a każdy zespół może nawigować na pustyni bez używania GPS, korzystając jedynie z tradycyjnych przyrządów, jak kompas, mapy i opis trasy.


Zawody trwają 10 dni i są najdłuższą tego rodzaju imprezą, wśród rozgrywanych w 48 kontynentalnych stanach USA. W filmie podsumowującym 10 dni na trasach założycielka Record The Journey i pilot zespołu, starsza sierżant sztabowa Rachael Ridenour oraz kierowca, starsza sierżant Kristie Levy, opowiadają o wyzwaniach, przed którymi stanęła załoga podczas wyprawy, która wiodła poprzez trasy Kalifornii i Nevady do mety w San Diego. Obie panie są weteranami armii amerykańskiej, które przeszły wiele bojowych szlaków, a obecnie przeszły do historii, stając na podium w terenowym Rajdzie Rebelle 2020 w zelektryfikowanym Outlanderze PHEV, nazwanym czule „Electra”.


To jest rywalizacja i współpraca – wszystko po to, by uczynić nasz świat lepszym miejscem” – te słowa najlepiej opisują Rebelle Rally oraz współpracę między Mitsubishi Motors North America, a organizacją charytatywną Record the Journey, wspierającą amerykańskich weteranów.


RTJ poświęca się pomocy weteranom wojskowym w powrocie do życia cywilnego. Organizacja non-profit pomaga im uporać się z traumatycznymi doświadczeniami wojennymi, organizując plenery fotograficzne, pozwalające uczestnikom na ekspresję i zaangażowanie bez słów i ułatwiające trudny proces rekonwalescencji. Mitsubishi Motors North America wspiera organizację RTJ, przekazując pojazdy w ramach inicjatyw społecznej odpowiedzialności biznesu.


Po dwóch latach udanej współpracy z Record the Journey, to dla nas zaszczyt świętować nasze wspólne osiągnięcia, które streszcza film „Small Batch - Big Impact" - powiedział dyrektor operacyjny Mitsubishi Motors North America Mark Chaffin. „Wspólnie tworzyliśmy historię na trasie Rajdu Rebelle, ale mam nadzieję, że prawdziwą spuścizną naszej współpracy będzie większa świadomość i większe wsparcie dla cennej pracy, jaką Rachael i zespół RTJ wykonują na co dzień dla wojskowych weteranów.”


Film kończy się inspirującym i bardzo w obecnej sytuacji aktualnym opisem społeczności, współdziałania i nadziei oraz uczuć, które kierują się w stronę przyszłych wyzwań i oczekiwanego z nadchodzącym rokiem nowego otwarcia po pandemii. Film można obejrzeć tutaj  https://www.youtube.com/watch?v=FqDr5weGlpU&feature=youtu.be&ab_channel=MitsubishiMotorsNorthAmerica 


Więcej informacji oraz film do publikacji można znaleźć na stronie https://media.mitsubishicars.com/en-US/releases/mitsubishi-motors-and-record-the-journey-plug-into-adventure-and-community-in-2020-rebelle-rally-small-batch-big-impact-film?la=1&downloadUrl=%2Fen-US%2Fvideos%2FdownloadSource%3Fid%3Dvideo-4e10c973115ec44df664b9dd12008063 


O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.

kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
PR/Communications Manager&Storyteller, ASTARA Poland Sp. z o.o.
Kinga Ossowska

kinga.ossowska@astara.com

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
PR/Communications Manager&Storyteller, ASTARA Poland Sp. z o.o.
Kinga Ossowska

kinga.ossowska@astara.com

informacje o firmie