nowe produkty/usługi towary konsumpcyjne

Zdrowe, tanie i bezpieczne Święta w Carrefour

08.12.2020 | Carrefour Polska

Carrefour Polska przygotował szereg promocji na najchętniej kupowane w czasie Świąt produkty. Oprócz tradycyjnej oferty spożywczej, klienci mogą nabyć w atrakcyjnych cenach ozdoby choinkowe, zabawki, tekstylia oraz artykuły dla domu. Promocje potrwają do 24 grudnia.

Jednym z najchętniej kupowanych artykułów przed Świętami są zabawki dla dzieci. Carrefour przygotował bogatą promocyjną ofertę zabawek lubianych marek, takich jak Barbie, Lego, Hasbro, Chicco, a także gier planszowych i zręcznościowych. Sieć wyselekcjonowała 1000 zabawek z gwarancją najniższej ceny – jeśli klient znajdzie produkt w niższej cenie, Carrefour zwróci podwójną różnicę w cenie.

W pierwszej połowie grudnia klienci będą mogli kupić wybrane ozdoby choinkowe z rabatem do -30%. Przed samymi Świętami sieć planuje wyprzedaż zabawek do -50%, promocję na zabawki Fisher Price, a także Świąteczne Obniżki na dziale Bazar i Tekstylia.

Oferta spożywcza Carrefour to przede wszystkim szeroki wybór produktów świeżych, regionalnych i ekologicznych. W tym roku można skorzystać ze specjalnej oferty i przygotować dania tradycyjnie obecne na polskich stołach w zdrowym wydaniu, korzystając z artykułów marki własnej Jakość z Natury, takich jak buraki czerwone, łosoś, kurczak czy szynka lub produktów bio dostępnych we wszystkich kategoriach produktowych.

Zgodnie z polską tradycją, Święta Bożego Narodzenia kojarzą się wszystkim z karpiem. Nie zabraknie go oczywiście w sklepach sieci. W tym roku, Carrefour, dbając o dobrostan zwierząt, oferuje wyłącznie ryby po uboju. Klienci będą mogli również nabyć świeżego, porcjowanego karpia na tackach.

W obliczu pandemii koronawirusa, a także wzmożonego ruchu w okresie przedświątecznym, Carrefour jeszcze bardziej odpowiedzialnie podchodzi do kwestii bezpieczeństwa sanitarnego w sklepach. Pracownicy są wyposażeni w środki ochrony osobistej, a w sklepach regularnie prowadzona jest dezynfekcja. Bogata oferta hiper i supermarketów Carrefour pozwala pod jednym dachem bezpiecznie zaopatrzyć się we wszystkie niezbędne artykuły świąteczne, dostępne w atrakcyjnych cenach. Zakupy można realizować również poprzez internet na carrefour.pl.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej: www.serwiskorporacyjny.carrefour.pl

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej: www.serwiskorporacyjny.carrefour.pl

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.