media/marketing/reklama

Weekend zniżek w Carrefour już od czwartku 26 listopada

24.11.2020 | Carrefour Polska

W ostatnich dniach listopada Carrefour zaprasza klientów do zakupów mikołajkowych i świątecznych po promocyjnych cenach. Atrakcyjna oferta zniżek na zabawki, wybrane artykuły tekstylne, a także sprzęt RTV i AGD będzie obowiązywać od najbliższego czwartku do soboty we wszystkich hipermarketach i supermarketach sieci.

Z okazji Black Friday oraz zbliżających się Świąt, Carrefour przygotował dla klientów szereg promocji. Już od czwartku 26 listopada do soboty 28 listopada we wszystkich hipermarketach i supermarketach sieci będzie można kupić zabawki z rabatem do -50% w postaci e-bonu. W tym samym terminie sieć proponuje kapcie i piżamy damskie, męskie i dziecięce w promocyjnej ofercie -60% na drugi tańszy produkt (rabat udzielany przy kasie). Warto zaopatrzyć się w aplikację Mój Carrefour, której posiadacze będą mogli w tym terminie skorzystać z promocji -20% na małe AGD z kategorii Uroda oraz wybrane telewizory (rabat w postaci e-bonu).

Z promocji korzystać mogą również klienci internetowego sklepu carrefour.pl. W ofercie Black Friday znajdują się przede wszystkim artykuły z kategorii elektronika - np. tablet, drukarka, kamera sportowa, smartfon, dysk zewnętrzny, mikrofala, odkurzacz czy suszarka spożywcza. Nie brakuje również rabatów na zabawki, a także produkty dla domu - np. zastawy stołowe, komplety kieliszków, garnki, świetlne girlandy. Oferty ważne są od 24 do 28 listopada.

Ponadto, z okazji Cyber Monday, w dniach 29-30 listopada w sklepie internetowym Carrefour nabyć będzie można wybrane gry i zabawki z dodatkowym rabatem promocyjnym sięgającym 20%, a wybrane produkty z asortymentu małe AGD czy słuchawki i produkty audio z 15% zniżką.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej: www.serwiskorporacyjny.carrefour.pl

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej: www.serwiskorporacyjny.carrefour.pl

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.