nowe produkty/usługi internet media/marketing/reklama

Nowe programy Wirtualnej Polski

Jesienią w Wirtualnej Polsce debiutują nowe produkcje wideo. Wśród propozycji są m.in. „Na własnej skórze”, „Zawodowcy”, „Kto pyta”, „Okrywamy karty” oraz „Pomysł na dom”. W  WP nie zabraknie również kontynuacji znanych formatów informacyjnych: „Tłit”, „Money. To się liczy” oraz „Newsroom”. Wszystkie programy są dostępne m.in. w serwisie WP Wideo.

Prowadzący program „Zawodowcy”, Kuba Jankowski, weryfikuje pogłoski i potencjał konkretnych zawodów. Wraz z ekspertami analizuje różne branże, doświadczenia, specjalistyczne umiejętności i konkurencję na rynku pracy. Program uporządkuje wiedzę na temat zarobków w konkretnych dziedzinach i wskaże potencjalnie ciekawszą drogę zawodową. Nie zabraknie pytań o konkretne kwoty, a z przekonaniami na temat swojego zawodu zmierzą się m.in. fotograf ślubny, kelnerka, kierowca samochodu ciężarowego i kurier. 

„Kto pyta to talk-show, w którym odpowiedzi na trudne pytania to nie wszystko. Zaproszeni przedstawiciele świata kultury, mediów, sportu, show-biznesu i polityki muszą odgadnąć, kto jest autorem pytań nt. historii z życia, sekretów i zakulisowych ciekawostek, a później skonfrontować się z tą osobą – małżonkiem, przyjacielem, a może politycznym wrogiem? Program prowadzi Paulina Gumowska, która pokazuje swoich rozmówców z innej perspektywy, niż ta prezentowana w social mediach.  

W nowym  formacie „Na własnej skórze” redaktorzy dowiadują się, gdzie leżą ich granice, weryfikują prawdziwość popularnych mitów, poddają się różnego rodzaju próbom, konfrontują własne lęki i oczywiście opowiadają o swoich wrażeniach widzom. Zespół programu co tydzień sprawdza m.in. czy lotniczy laik jest w stanie wylądować samolotem, jak bolesne jest laserowe usuwanie tatuażu oraz jakie przeciążenie grawitacyjne może wytrzymać przeciętny człowiek.

Prowadząca „Odkrywamy karty Magdalena Drozdek, skupia się na filmowych rolach, ciekawych sytuacjach z planów zdjęciowych, wyzwaniach związanych z zawodem aktora czy reżysera. Zamiast przygotowanych pytań, goście programu odkrywają karty z hasłami, takimi jak najtrudniejsza scenaprzygoda życiapolitykamiłość. Co zdecyduje się wyznać rozmówca? O jakiej filmowej przygodzie opowie? Gośćmi programu będą m.in. Aleksandra Domańska, Piotr Żurawski, Tomasz Włosok, Juliusz Machulski i Małgorzata Bogdańska.

W „Pomyśle na dom” Kuba Jankowski i Jacek Gratkiewicz sprawdzają, czy trend ucieczki poza miasto jest aktualny podczas pandemii. Jak wyglądają domy osób, które opuszczają miasto, szukając ciszy, spokoju i życia bliżej natury? Prowadzący sprawdzą najnowsze trendy w budownictwie i technologiczne nowinki z nim związane. Przyjrzą się bliżej domom budowanym w nowoczesnych technologiach, tym dużym, ale i tym najmniejszym do 35 m2, domkom na przyczepie, w kontenerach, na wodzie i wielu innym ciekawym budynkom.

Pomysł na dom - Jacek GratkiewiczPomysł na dom - Jacek Gratkiewicz

W jesiennej ramówce Wirtualnej Polski nie zabraknie również nowych sezonów znanych produkcji. To m.in. Tłit”, w którym Marek Kacprzak i Michał Wróblewski, od poniedziałku do piątku rozmawiają z najważniejszymi osobami w kraju, które każdego dnia kształtują naszą rzeczywistość. Punkt widzenia bohaterów wydarzeń, którymi żyje Polska, prowadzący konfrontują z komentarzami w sieci i pytaniami od internautów.

Tłit - Marek Kacprzak, Michał WróblewskiTłit - Marek Kacprzak, Michał Wróblewski

Rozmowy na najbardziej aktualne tematy dotyczące wielkiej ekonomii i osobistych portfeli Polaków odbywają się w „Money. To się liczy”. Program prowadzą Sebastian Ogórek i Mateusz Ratajczak. Gośćmi są decydenci, praktycy, urzędnicy, eksperci. To tutaj polityka ściera się z biznesem, a biznes z polityką. To również tutaj Polacy mogą znaleźć podpowiedzi, jak świadomie podejmować najważniejsze decyzje dotyczące zakupów, nieruchomości, finansowania własnych planów i marzeń.

Money-To się liczy - Sebastian OgórekMoney. To się liczy - Sebastian Ogórek

„Newsroom” to program dedykowany bieżącym i najbardziej rozpalającym opinię publiczną zagadnieniom. Od poniedziałku do piątku prowadzący program Agnieszka Kopacz, Sebastian Ogórek, Marek Kacprzak, Mateusz Ratajczak i Patrycjusz Wyżga goszczą czołowych ministrów i polityków, biznesmenów, gwiazdy świata sportu, kultury oraz celebrytów. Wspólnie odpowiadają na pytanie Czym żyje Polska?. Do tej pory gośćmi Newsroomu byli m.in.: Łukasz Szumowski, Aleksander Kwaśniewski, Rafał Trzaskowski, Zbigniew Boniek, Agnieszka Holland czy Michał Wiśniewski. 

Newsroom - Marek Kacprzak, Patrycjusz Wyżga, Agnieszka Kopacz, Mateusz RatajczakNewsroom - Marek Kacprzak, Patrycjusz Wyżga, Agnieszka Kopacz, Mateusz Ratajczak

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, we wrześniu 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 20,8 mln Polaków.

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, we wrześniu 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 20,8 mln Polaków.