Klub investor relations w Polskim Stowarzyszeniu Public Relations
Powstaje nowy klub ekspercki w Polskim Stowarzyszeniu Public Relations, poświęcony relacjom inwestorskim. Jego prace będzie koordynować Maciej Krzysztoszek, dotychczasowy koordynator Klubu rzeczników prasowych. Nowym koordynatorem tego klubu zostaje Damian Ziąber.
Klub investor relations to miejsce dla profesjonalistów i pasjonatów relacji inwestorskich. Tworzą go osoby, które zdobywały doświadczenie zarówno w spółkach giełdowych, jak i po stronie nadzorczej lub inwestycyjnej. Członkowie Klubu będą wymieniać się najlepszymi praktykami, wskazywać kierunki rozwoju IR oraz dyskutować o wyzwaniach branży, widzianej zarówno od strony emitentów, jak i inwestorów. Jednym z pierwszych działań Klubu investor relations będzie przygotowanie i przeprowadzenie badania stanu branży, oraz identyfikacja barier i wyzwań.
– Dostrzegamy dziś wiele wyzwań komunikacyjnych, z którymi branża IR musi się zmierzyć. Myśląc o relacjach inwestorskich, warto przyjąć szerszą perspektywę, która często towarzyszy działaniom public relations. Właściwy przepływ informacji przekłada się na wzrost efektywności rynków kapitałowych, transparentność przedsiębiorstw, eliminację niepewności, a tym samym dobrą atmosferę wokół spółki, która kształtuje jej wizerunek – wyjaśnia Maciej Krzysztoszek, koordynator Klubu investor relations i p.o. członka zarządu PSPR. – Zapraszamy do udziału w pracach Klubu wszystkich, dla których przejrzysta i otwarta komunikacja spółek giełdowych jest fundamentem budowania wiarygodności całego rynku kapitałowego w Polsce – dodaje.
Zmiana koordynatora w Klubie rzeczników prasowych PSPR
W związku z zaangażowaniem w rozwój nowego klubu, Maciej Krzysztoszek przestaje koordynować prace Klubu rzeczników prasowych, jednocześnie pozostając w Klubie i włączając się w jego działania. Nowym koordynatorem Klubu zostaje Damian Ziąber, rzecznik prasowy z wieloletnim doświadczeniem.
– Ostatnie wydarzenia i zmiany w Polsce i na świecie stawiają przed rzecznikami prasowymi coraz to nowe wyzwania. Dlatego chcę rozwijać dwa obszary. Zaprosić do rozmów o zawodzie i o komunikacji jeszcze więcej rzeczniczek i rzeczników. Myślę, że w przestrzeni publicznej brakuje silniejszego głosu naszego środowiska. Po drugie, wspólnie z koleżankami i kolegami z klubu chcemy wymieniać się wiedzą i doświadczeniami tak, aby promować standardy i dobre praktyki. Temu mają służyć nasze nowe aktywności, ale również otwarte spotkania i debaty. Będziemy zapraszać do udziału w nich wszystkie strony dialogu i komunikacji, w tym dziennikarzy będących naturalnymi odbiorcami naszych przekazów - mówi Damian Ziąber.
Klub investor relations dołącza do pięciu innych działających w PSPR klubów eksperckich. To wspomniany już Klub rzeczników prasowych, Klub komunikacji wewnętrznej, Klub Personal PR i PR gwiazd, Klub social media i influencer relations oraz Klub public affairs.
– Bardzo się cieszę, że w PSPR powstają kolejne kluby eksperckie. Ta formuła pozwala na pogłębione dyskusje ekspertów i pokazanie szerokiego spektrum naszego zawodu. Wierzę, że dzięki takim inicjatywom coraz więcej osób zaangażuje się w działalność na rzecz profesjonalizacji naszej branży, do czego serdecznie namawiam. Klub investor relations jest obecnie bardzo potrzebny, ponieważ brakuje w Polsce forum wymiany myśli i dobrych praktyk w tym obszarze. Liczę, że w przyszłości uda nam się zaprosić do współpracy także organizacje reprezentujące uczestników rynku kapitałowego w Polsce oraz instytucje, które organizują i nadzorują obrót giełdowy - mówi Luiza Jurgiel-Żyła, prezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
kontakt dla mediów
Zarząd PSPR
biuro@polskipr.pl
informacje o firmie
Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest społecznością profesjonalistów PR, działającą na rzecz branży od 1994 roku. Tworzą ją osoby odpowiedzialne za obszar PR w biznesie, administracji publicznej, NGO, a także wykładowcy akademiccy i przedstawiciele agencji PR. Działalność PSPR wspierają organizacje i instytucje związane z branżą PR i mediów. W Stowarzyszeniu działają kluby eksperckie i grupy projektowe skupione wokół poszczególnych specjalizacji, PSPR współpracuje także ze studentami. Organizacja jest członkiem międzynarodowej konfederacji Global Alliance for Public Relations and Communications Management (GA).
Więcej informacji: www.polskipr.pl
kontakt dla mediów
Zarząd PSPR
biuro@polskipr.pl
informacje o firmie
Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest społecznością profesjonalistów PR, działającą na rzecz branży od 1994 roku. Tworzą ją osoby odpowiedzialne za obszar PR w biznesie, administracji publicznej, NGO, a także wykładowcy akademiccy i przedstawiciele agencji PR. Działalność PSPR wspierają organizacje i instytucje związane z branżą PR i mediów. W Stowarzyszeniu działają kluby eksperckie i grupy projektowe skupione wokół poszczególnych specjalizacji, PSPR współpracuje także ze studentami. Organizacja jest członkiem międzynarodowej konfederacji Global Alliance for Public Relations and Communications Management (GA).
Więcej informacji: www.polskipr.pl