praca media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Łukasz Korycki szefem projektów audiowizualnych w Bonnier Business Polska
Od listopada kierownictwo nad projektami audiowizualnymi w Bonnier Business Polska obejmie Łukasz Korycki. To znaczne poszerzenie kompetencji zastępcy redaktora naczelnego „Pulsu Biznesu”, którym jest od sierpnia 2015 r.
Projekty audiowizualne w grupie Bonnier Business Polska są ważną częścią budowania wartości marek „Pulsu Biznesu”, „Pulsu Medycyny” oraz Bankier.pl. Składają się na nie wywiady wideo - stacjonarne i online, programy na żywo, audycje tematyczne, podcasty, debaty, spoty, transmisje wydarzeń biznesowych oraz krótkie formy wideo w mediach społecznościowych. Produkcje audio i wideo są cennym uzupełnieniem artykułów i analiz publikowanych w „Pulsie Biznesu” oraz w serwisach pb.pl, Bankier.pl i pulsmedycyny.pl. Projekty audiowizualne są też ważnym narzędziem, dzięki któremu grupa Bonnier rozwija obecność w mediach społecznościowych oraz realizuje cele komercyjne.
– Jestem przekonana, że wieloletnie doświadczenie Łukasza w pracy w Bonnier Business Polska, a także umiejętność łączenia kompetencji i wiedzy na temat funkcjonowania różnych działów naszej firmy pozwolą dalej rozwijać projekty audiowizualne realizowane w ramach „Pulsu Biznesu”, „Pulsu Medycyny” i Bankier.pl – mówi Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska.
Łukasz Korycki zastąpi na tym stanowisku odchodzącego z BBP po 3,5 roku Pawła Sołtysa, który postanowił poświęcić się nowym planom zawodowym.
– Cieszę się z nowych wyzwań, które stoją przede mną. Pawłowi gratuluję i życzę powodzenia w nowej roli. Zostawia świetny zespół i wierzę, że razem będziemy dalej rozwijać tę ważną i przyszłościową formę przekazu, jaką są materiały wideo i podcasty – komentuje Łukasz Korycki.
Dla zastępcy redaktora naczelnego „Pulsu Biznesu” nie jest to nowość. Od lat prowadzi debaty wideo poświęcone zagadnieniom współczesnej ekonomii. W czasie pandemii uczestniczył w rozwoju sekcji debat online z udziałem kluczowych przedstawicieli polskiej gospodarki.
Grupa Bonnier rozpoczęła działalność w Polsce w 1997 r. – początkowo jako wydawca „Pulsu Biznesu”. W 2015 r. do grupy dołączył Bankier.pl i obecnie jest jednym z liderów wśród wydawnictw biznesowych i ekonomicznych w Polsce. Bonnier Business Polska jest właścicielem największej finansowej sieci afiliacyjnej w Polsce - SystemPartnerski.pl. Do jego portfolio należą także magazyny „Puls Medycyny” i „Puls Farmacji” docierające do kilkudziesięciu tysięcy lekarzy i farmaceutów. W 2015 r. Bonnier Business Polska nabył 100 proc. udziałów w spółce Prawomaniacy, która jest wydawcą serwisów ArsLege.pl i LexLege.pl, a od 2017 r. jest także właścicielem centrum analitycznego SpotData kierowanego przez jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich ekonomistów – Ignacego Morawskiego. Serwisy internetowe należące do grupy Bonnier Business Polska są odwiedzane przez blisko 4,2 mln użytkowników miesięcznie, którzy generują 97,6 mln odsłon (źródło: Badanie Gemius/PBI, wrzesień 2020).
kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
k.kowalska@pb.pl
tel: 22 333 98 01
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
k.kowalska@pb.pl
tel: 22 333 98 01