handel internet towary konsumpcyjne media/marketing/reklama
Auchan wspiera klientów w okresie jesiennego wzrostu zakażeń Covid-19
Od początku epidemii Auchan aktywnie działa na rzecz bezpiecznych i szybkich zakupów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów sprzedaży. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom tych klientów, którzy nie chcą lub nie mogą wyjść z domu, sieć rozbudowała kanał e-commerce. Poza zakupami w AuchanDirect.pl na terenie Warszawy i okolic, konsumenci mają możliwość zamówienia gotowych zestawów do rezerwacji przez Internet i odbioru na parkingu lub w sklepie (formuła click&collect). Ponadto dzięki nowym partnerstwom i współpracy z platformami internetowymi Allegro i Glovo zakupy z Auchan można zamówić do dowolnego miejsca w Polsce. W obecnej sytuacji sprawdza się również tradycyjna formuła zakupów w hiper- i supermarketach. Sklepy Auchan mają dużą powierzchnię sprzedaży i dużą liczbę kas, w związku z tym klienci mogą dokonywać zakupów płynnie i szybko, w bezpiecznych warunkach.
Auchan na bieżąco monitoruje sytuację epidemiologiczną, przestrzega wszystkich przepisów i wprowadza w życie wytyczne i rozporządzenia rządowe. Zgodnie z tym od 16 października br. wprowadzono nowe godziny funkcjonowania sklepów sieci, a także godziny dla seniora.
Od 16 października br. sklepy Auchan na terenie całej Polski czynne są od poniedziałku do soboty od 6.30, co daje więcej czasu na zakupy dla naszych klientów. W trosce o seniorów, ale także z korzyścią dla nich od poniedziałku do piątku, w godzinach 10.00-12.00 przyjmowane i obsługiwane są tylko osoby 60+.
W odpowiedzi na dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów oraz w trosce o ich bezpieczeństwo i zdrowie sieć wprowadziła kompleksowe rozwiązania, nowe usługi i formy sprzedaży. Są to:
- uruchomiona na początku kwietnia br. usługa “Rezerwacja zestawów” – w której klienci hipermarketów Auchan mogą rezerwować on-line specjalnie przygotowane zestawy produktów, a następnie odebrać je z wyznaczonego na parkingu Punktu Odbioru, lub w sklepie w dedykowanym punkcie Auchan
- możliwości skomponowania własnego zestawu produktów, z ponad 330 pozycji dostępnych w ofercie naszej sieci
- wprowadzona w lipcu br. usługa click&collect dostępna w sześciu z hipermarketów sieci, w ramach której klienci mogą złożyć zamówienie wybierając z niezwykle bogatej listy ponad 6000 produktów a następnie odebrać swoje zakupy we wskazanym sklepie
Auchan rozwija także nowe usługi i partnerstwa z platformami internetowymi Allegro i Glovo.
Dzięki współpracy z Glovo klienci Auchan Retail mogą składać zamówienia online, z gwarancją dostawy przez kurierów Glovo w ciągu godziny, w strefie 8 kilometrów od sklepów Auchan objętych usługą - usługa dostępna w 20 sklepach sieci.
Auchan oferuje największy wybór środków ochrony osobistej na polskich rynku. Na półkach sklepowych sieci dostępnych jest blisko 75 artykułów, w tym płyny, żele i mydła antybakteryjne, środki antybakteryjne do powierzchni i do prania. Klienci znajdą również bogaty wybór maseczek w przystępnych cenach, w tym jedno i wielorazowego użytku, a także maseczki dla dzieci. Dostępne są również przyłbice. Cały asortyment wyłożony jest w jednym miejscu, w dedykowanej alejce w każdym sklepie.
Bezpieczeństwo klientów i współpracowników jest dla Auchan najwyższym priorytetem, dlatego od początku epidemii koronawirusa wprowadzamy rozwiązania, pozwalające na dokonanie bezpiecznych zakupów a także gwarantujące ciągłość sprzedaży oraz zachowanie niskich cen w trosce o siłę nabywczą klientów. Nieustannie obserwujemy sytuację epidemiczną. Wdrożone już na samym początku epidemii procedury oraz wsparcie ze strony sztabu kryzysowego pozwalają szybko reagować. Cały czas pracujemy nad rozwojem nowych usług i ścieżek zakupowych – mówi Gerard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Polska.
Auchan Retail Polska aktywnie wdraża wszystkie kompleksowe działania mające na celu wsparcie społeczeństwa. Zaliczają się do nich te, podejmowane w trosce o środowisko naturalne, wsparcie dla lokalnych społeczności, dbanie o zdrowie i bezpieczeństwo klientów, jak również z troską o ich siłę nabywczą. Wszystkie prospołeczne działania Auchan Retail Polska organizowane są pod wspólnym hasłem: #wspieramyWas.
kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
h.bernatowicz@auchan.pl
informacje o firmie
Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów, supermarketów, sklepów franczyzowych i sklepów osiedlowych pod szyldem Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce Auchan Direct.
kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
h.bernatowicz@auchan.pl
informacje o firmie
Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów, supermarketów, sklepów franczyzowych i sklepów osiedlowych pod szyldem Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce Auchan Direct.