internet media/marketing/reklama

Urodzinowa loteria WP na 25-lecie

WP rozpoczęła działalność w 1995 roku jako katalog stron internetowych. Dzisiaj jest liderem polskiego internetu. Z tej okazji zespół Wirtualnej Polski zorganizował wielką, urodzinową loterię. Każdy może w niej wygrać 25 tys. złotych, a łączna pula nagród to ponad 260 tys. złotych.

Urodziny Wirtualnej Polski nie mogłyby się odbyć bez udziału użytkowników. Zespół WP przygotował niespodziankę dla wszystkich czytelników, widzów i słuchaczy. Urodzinowa loteria rozpoczęła się w poniedziałek 28 września i potrwa do 8 listopada. Jest dostępna pod adresem urodziny.wp.pl.

By wziąć udział należy skorzystać z 1, 25 lub 125 szans na stronie internetowej loterii. Pojedynczą szansę można także zamówić wysyłając SMS z hasłem „URODZINY” pod numer 7312 (koszt: 3,69 zł z VAT). Każda z nich bierze udział w losowaniu dziennym, tygodniowym i finałowym. Losowanie dzienne jest o godz. 18:00, tygodniowe w poniedziałki, a finałowe odbędzie się 9 listopada.

Każdy gracz wraz z zakupem szans otrzymuje kody do losowania natychmiastowego, w którym jeszcze tego samego dnia może wygrać 25 tys. złotych. Dodatkowo codziennie do wygrania jest 1 tys. złotych, cztery bony na stację paliw BP o wartości 200 zł i 100 pakietów WP Pilot. Raz w tygodniu do wygrania będą 2 vouchery Wakacje.pl o wartości 2,5 tys. złotych. Nagrodą finałową jest kolejne 25 tys. złotych. Zasady gry oraz szczegółowy regulamin dostępne są na stronie loterii.

Z okazji 25. rocznicy istnienia Wirtualnej Polski redakcja prowadzi m.in. serwis specjalny 25lat.wp.pl, w którym podsumowuje wydarzenia i historię internetu z ostatniego ćwierćwiecza. Dziennikarze przygotowują materiały o nowych technologiach, które prawdopodobnie już niedługo będą zmieniać sposób w jaki żyjemy. Nie zabrakło również historii z życia codziennego i tematów lokalnych z różnych regionów Polski.

Za wszystkie działania na 25 lat Wirtualnej Polski odpowiadają zespoły marketingu, PR, HR i przedstawiciele redakcji. Grafiki i bannery reklamowe zaprojektowała ilustratorka Martyna Wójcik-Śmierska. Przedstawiają one najważniejsze polskie wydarzenia z ostatnich 25 lat. Można zobaczyć je w serwisach WP oraz w Warszawie i Gdańsku.

Historia Wirtualnej Polski rozpoczęła się równo 25 lat temu w dwóch pomieszczeniach Politechniki Gdańskiej. Założyli ją studenci, którzy poznali się w internecie. Ich celem było uporządkowanie ówczesnych stron internetowych według kategorii życia codziennego.

Dzisiaj Wirtualna Polska to holding technologiczny, który prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI jej serwisy każdego miesiąca odwiedza ponad 21 mln internautów, a wp.pl jest najczęściej odwiedzaną stroną główną w polskim internecie. W sierpniu odwiedziło ją 14 mln realnych użytkowników.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w sierpniu 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 21 mln Polaków.

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w sierpniu 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 21 mln Polaków.