media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Kampania reklamowa Generali nagrodzona przez Gazetę Ubezpieczeniową
„Pierwsza globalna kampania reklamowa Grupy Generali z agentami w roli głównej” została uznana przez redakcję Gazety Ubezpieczeniowej za najważniejszą Inicjatywę Sierpnia na rynku ubezpieczeniowym. Tygodnik docenił fakt, że w spotach Generali w centrum uwagi umieszczeni zostali agenci ubezpieczeniowi.
– Za podkreślenie znaczenia agentów dla ubezpieczyciela oraz mocne wsparcie ich pracy – czytamy w uzasadnieniu Gazety Ubezpieczeniowej.
Generali w swojej kampanii wyróżnia agentów i podkreśla ich wyjątkową rolę. To oni odgrywają kluczową rolę w realizacji strategii „Lifetime Partner” – partnera na całe życie. Kampania jest przygotowana w sposób spójny na wszystkie rynki, na których działa Grupa Generali, ale jednocześnie zawiera lokalne elementy. W polskich reklamach występują agenci i multiagenci Generali Polska: Ewa Lenckowska, Ela Borkiewicz, Martyna Łukawska, Piotr Dejnarowicz, Sebastian Adamiak, Marcin Jezierski i Lesław Ziętek.
Generali na całym świecie reprezentuje ponad 155 000 agentów i to oni są najlepszą wizytówką firmy. Każdego dnia z pasją i oddaniem doradzają ponad 61 mln klientów i są twarzą Generali. W Polsce firma współpracuje z przeszło 5 tysiącami agentów. Są bohaterami Generali, którzy z empatią i zrozumieniem dostarczają klientom spersonalizowane produkty i usługi.
Wyróżnienie z rąk redaktor naczelnej Gazety Ubezpieczeniowej – Aleksandry Wysockiej, odebrali: Roger Hodgkiss, członek zarządu Generali Polska, Bartosz Kwieciński, Dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej oraz odpowiedzialna za przygotowanie polskiej wersji spotów i realizację kampanii w naszym kraju – Sylwia Snopkiewicz, Kierownik Działu Marketingu.
Kampania wystartowała najpierw we Włoszech i Hiszpanii, następnie w Polsce, Indonezji, na Węgrzech i w Austrii oraz w kilku innych krajach, w których Grupa prowadzi działalność. Działania prowadzone są za pośrednictwem różnych kanałów - telewizja, prasa, radio, outdoor, media społecznościowe i inne kanały internetowe. Obejmują współczesny miks mediów cyfrowych i są skierowane do określonych segmentów, które cieszą się największym zainteresowaniem Grupy.
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
justyna.szafraniec@generali.com
tel: +48 797 604 442
informacje o firmie
Dziś rusza polska odsłona, pierwszej w 189-letniej historii Generali, globalnej kampanii reklamowej Grupy. Firma do współpracy przy przygotowaniu spotów zaprosiła agentów. Hasłem przewodnim kampanii jest "Generali. Zależy nam na Tobie".
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
justyna.szafraniec@generali.com
tel: +48 797 604 442
informacje o firmie
Dziś rusza polska odsłona, pierwszej w 189-letniej historii Generali, globalnej kampanii reklamowej Grupy. Firma do współpracy przy przygotowaniu spotów zaprosiła agentów. Hasłem przewodnim kampanii jest "Generali. Zależy nam na Tobie".