wydarzenia internet sprawy społeczne media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse nauka/edukacja/szkolenia

Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie

18.09.2020 | Publicis Groupe

Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy

Rusza ósma edycja akcji charytatywnej dla zwierząt „Wspomóż doga za hot-doga” organizowanej przez Performics agencję marketingu efektywnościowego, należącą do Publicis Groupe. W tym roku wyjątkowo wydarzenie będzie przeprowadzone całkowicie online, w formie live streamów na Facebooku z udziałem Fundacji Tymmmczasy.

Tegoroczna akcja odbędzie się w zupełnie nowej formule. Zamiast serwowania dań z foodtracków, organizatorzy zapraszają na serię LIVE’ów na Facebooku, podczas których założycielki Fundacji Tymmmczasy opowiedzą, jak pracować ze zwierzakami, na co zwrócić uwagę starając się o pupila oraz jak można pomagać im w potrzebie, a także chętnie odpowiedzą na pytania.

W dość nietypowej formie, bo w czasie każdej transmisji video będzie prowadzona zbiórka datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy. Swoje wsparcie potrzebującym zwierzętom można przekazywać już teraz, link do zbiórki: https://bit.ly/3iGY6le

Pierwszy live stream o tytule „Jak pracować z pupilem?” odbędzie się już 21 września (najbliższy poniedziałek),z którego będzie można dowiedzieć się, jak nauczyć zwierzaka czystości oraz co robić, gdy zwierzę cierpi na lęk separacyjny.

Kolejne spotkania online poruszą równie ważne tematy takie jak „Na co zwrócić uwagę, starając się o pupila?” (23 września) i „Jak można pomagać pupilom w potrzebie?” (25 września), będzie okazja posłuchać czym jest Dom Tymczasowy i dlaczego warto spróbować swoich sił jako tzw. Tymczas.

Performics we współpracy z Fundacją Tymmmczasy , która od lat pomaga bezdomnym zwierzętom, organizuje kolejną edycję cyklicznej akcji „Wspomóż doga za hot-doga”, która jest już dobrze znana w środowisku warszawskiego Mordoru.

Więcej informacji w opisie wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/events/1020753021698908

O Performics

Performics to agencja marketingu efektywnościowego oferująca kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych,  e-commerce oraz rozwiązań performance marketingu opartych na zaawansowanej analityce. Jest częścią Publicis Groupe w Polsce. W 2020 roku otrzymała tytuł Partnera Premium w programie Programu Facebook Marketing Partners.
Agencja z sukcesem łączy najnowsze technologie z kreatywnością, co pozwala realizować kampanie zarówno dla lokalnych firm, jak i globalnych klientów, często w roli HUBu. Blisko stuosobowy zespół Performics skoncentrowany jest na skuteczności i jakość strategii oraz działań digitalowych, których nadrzędnym celem jest zmiana intencji zakupowych w przychody ze sprzedaży dla Klientów. W Performics wszystkie osoby planujące i kupujące kampanie posiadają aktualne certyfikaty Blueprint. Agencja jest laureatem nagród Effie, Mixx Awards, Innovation, a także jako jedyna w Polsce Performance Diamonds CEE.

kontakt dla mediów
Joanna Carbol
Communications Director, Publicis Groupe
Joanna Carbol

joanna.carbol@publicisgroupe.com

informacje o firmie

PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.

W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.

Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.

załączniki

więcej z kategorii wydarzenia