internet budownictwo/nieruchomości praca

To już ostatni moment, by wesprzeć wyższy cel

14.09.2020 | #DumnyDekarz

Powoli dobiega końca druga edycja akcji #DumnyDekarz, której celem jest popularyzacja dekarstwa. Dekarze stanowią niedocenioną grupę zawodową, mimo ogromnego i stale rosnącego zapotrzebowania na ich usługi. Inicjatywa mierzy się z wyzwaniem, którym jest zainteresowanie młodego pokolenia tym zawodem, integrując równocześnie środowisko dekarskie i wspierając adeptów rzemiosła. Jak możesz pomóc? W tym roku to wyjątkowo proste!

 

Misją akcji #DumnyDekarz jest popularyzowanie zawodu dekarza oraz stworzenie poczucia wspólnoty wśród profesjonalistów zajmujących się dekarstwem. W lutym, pod mecenatem Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy i patronatem mediów branżowych, ruszyła druga odsłona inicjatywy, która wyróżnia się oddaniem głosu dekarzom – w dwóch tego słowa znaczeniach.

Osoby związane z branżą dekarską mogą zagłosować na jeden z trzech projektów, związanych bezpośrednio z przygotowywaniem kolejnej generacji do podjęcia się tego zawodu. Za każdy oddany głos marka Dakea, producent okien dachowych i pomysłodawca projektu, przekaże 10 zł na inicjatywę, którą wybierze większość głosujących. Czy będą to stypendia dla najlepszych uczniów klas dekarskich, specjalistyczne szkolenia czy promocja zawodu w czasie rekrutacji do szkół, dowiemy się już w październiku, na stronie www.dumnydekarz.pl

Drugą formą oddania głosu profesjonalistom jest stworzenie oficjalnego fanpage’a akcji na Facebooku, gdzie zawodowi dekarze chętnie wymieniają się poglądami, biorą udział w ankietach czy chwalą się swoimi realizacjami. Ważnym punktem tej inicjatywy jest budowanie poczucia przynależności do tej wyjątkowej grupy zawodowej, poprzez integrację środowiska dekarskiego i możliwość swobodnego wypowiadania się. Profil akcji #DumnyDekarz dostępny jest pod adresem https://www.facebook.com/dumnydekarz

Akcji towarzyszy również kolejne wydanie branżowego rocznika – Dekarze 1/2020, stanowiący zbiór wywiadów z profesjonalistami, w których zdradzają m.in. dlaczego zostali dekarzami, jak zmienił się rynek, co lubią najbardziej w swojej pracy oraz co chcieliby przekazać początkującym. Publikacja jest dostępna za darmo w wersji cyfrowej na stronie internetowej akcji – www.dumnydekarz.pl

Inicjatywa #DumnyDekarz integruje profesjonalistów oraz zachęca młode pokolenie do wybrania właśnie takiej ścieżki zawodowej. Wesprzyj wyższy cel wchodząc na stronę dumnydekarz.pl

kontakt dla mediów
Maria Jaworska
Project Manager, Public Bridge Sp. z o.o.
Maria Jaworska

mj@publicbridge.pl

tel: 783 783 274

tel: 783 783 274

Paulina Jackowska
Dyrektor Zarządzająca, Public Bridge Sp. z o.o
Paulina Jackowska

pt@publicbridge.pl

tel: 783783278

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Maria Jaworska
Project Manager, Public Bridge Sp. z o.o.
Maria Jaworska

mj@publicbridge.pl

tel: 783 783 274

tel: 783 783 274

Paulina Jackowska
Dyrektor Zarządzająca, Public Bridge Sp. z o.o
Paulina Jackowska

pt@publicbridge.pl

tel: 783783278

informacje o firmie