nowe produkty/usługi technologie towary konsumpcyjne media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Play zapłaci nawet 9 rat za Twój telefon

10.09.2020 | Play

Play wprowadza atrakcyjną propozycję dla przenoszących numer na powakacyjny powrót do szkoły, pracy i na uczelnie. W najnowszych ofertach operator umożliwia korzystny zakup nowoczesnych smartfonów, za które sam zapłaci 6 lub nawet 9 rat.

Duże paczki danych, nielimitowane rozmowy i SMS-y czy dostęp do Amazon Prime Video na pół roku to tylko część korzyści, które w najnowszych taryfach zapewnia operator. Teraz Play daje także możliwość wyboru jednego spośród najnowocześniejszych smartfonów, w tym modeli obsługujących 5G, za które sam zapłaci 6 lub nawet 9 rat.

Częstą barierą przy wyborze telefonu z górnej półki jest wysoka opłata miesięczna. Play wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów ułatwia dostęp do flagowych smartfonów. W tym celu obniżył opłaty miesięczne i wydłużył okres spłaty telefonu do 36 lub nawet 48 miesięcy. Co więcej, klientom, którzy przeniosą numer do Play, przy wyborze abonamentu z telefonem, 6 lub nawet 9 rat za urządzenie zapłaci operator.


Jeśli klient  zdecyduje się na ofertę Play L lub Play HOMEBOX i rozłoży okres spłaty telefonu na 3 lata przy wyborze jednego ze smartfonów marki Samsung lub Xiaomi, Play pokryje koszty aż 9 rat za urządzenie. W obu ofertach operator gwarantuje w cenie abonamentu nielimitowane rozmowy i SMS-y, dostęp do PLAY NOW (lub usługę „Bezpieczna Rodzina”) oraz Amazon Prime Video i Tidal przez sześć miesięcy bez opłat. Obydwa pakiety umożliwiają swobodne korzystanie z internetu dzięki atrakcyjnym paczkom danych - w abonamencie Play L to aż 70 GB za 75 zł, a w Play HOMEBOX internet mobilny i domowy bez limitu danych za 85 zł miesięcznie. Co więcej, obie te oferty dają możliwość korzystania z technologii 5G, a wśród dostępnych smartfonów znajdują się modele obsługujące sieć najnowszej generacji, np. Xiaomi Mi 10 Lite 5G.

Osoby, które nie potrzebują aż tak rozbudowanego pakietu lub wybrały inny model z szerokiej puli smartfonów dostępnych w Play z okresem spłaty na 3 lata, otrzymają 6 rat w prezencie. Ta opcja jest dostępna przy wyborze oferty Play S, Play M, Play L lub Play HOMEBOX. Cena za pakiet M z 20 GB internetu oraz nielimitowanymi rozmowami to 55 zł miesięcznie, z dostępem do Amazon Prime Video i Tidal na 6 miesięcy oraz pakietem podstawowym PLAY NOW w cenie. Najtańszy z pakietów w opcji S kosztuje tylko 35 zł miesięcznie i poza paczką danych zapewnia nielimitowane rozmowy oraz pół roku Amazon Prime Video bez dodatkowych opłat. Do ww. cen należy doliczyć miesięczną opłatę za telefon, którą klient dopasowuje do siebie wg własnych preferencji.


Każdy z dostępnych abonamentów może zostać rozszerzony o dodatkowy numer – jeden w opcji DUET lub nawet dziewięć kolejnych w formule RODZINA. Wówczas karta SIM dla każdego kolejnego członka rodziny to koszt jedynie 35 zł, a piąta oferowana jest gratis.


Promocja dostępna jest również w ofercie dla Biznesu, w której 9 opłaconych rat otrzymują klienci  BIZNES BOX PRO z wybranym modelem Samsung i Xiaomi. Natomiast 6 darmowych rat zyskują klienci pakietów BIZNES START, BIZNES BOX oraz BIZNES BOX PRO.

Promocyjnej ofercie towarzyszyć będzie kampania reklamowa w nowej formule. Startuje ona w piątek 11 września. Szczegóły na www.play.pl oraz w salonach operatora.

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

załączniki

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.