budownictwo/nieruchomości turystyka/wypoczynek ekonomia/biznes/finanse
Nowy obiekt Best Western Plus w Warszawie już otwarty
Warszawa, 25 sierpnia 2020 r. – 24 sierpnia br. otwarty został Best Western Plus Hotel Warsaw. Tym samym sieć Best Western Hotels & Resorts poszerza swoją ofertę o czwarty obiekt w stolicy Polski. Hotel mieści się na warszawskim Wawrze, przy ulicy Kosmatki 8, i oferuje łącznie 100 pokoi, 9 sal konferencyjnych oraz siłownię z widokiem na panoramę miasta. Właścicielem obiektu jest firma V Invest Sp. z o o, a za oryginalną bryłę i elewację budynku odpowiedzialni są projektanci z Pracowni Projektowej ARCHMO.
Hotel położony jest nieopodal Wisły we wschodniej części miasta, tuż obok Mostu Siekierkowskiego. Siedmiokondygnacyjny Best Western Plus Hotel Warsaw oferuje łącznie 100 pokoi o różnym standardzie – pokoje jedno- i dwuosobowe, pokoje rodzinne, dla osób niepełnosprawnych, pokoje premium oraz apartamenty. Powierzchnie pokoi zaczynają się od 24 m2, apartamenty liczą 45 m2. Hotel wyposażony jest w wysokiej jakości meble, wykładziny, tkaniny i nowoczesne elementy dekoracyjne wykonane z marmuru. Wszystkie pokoje hotelowe mają indywidualnie sterowaną klimatyzację, wysokiej klasy 43-calowy telewizor, przestronne miejsce do pracy i wypoczynku, wygodne łóżko z materacem premium marki Hilding, a także między innymi bezprzewodowy szybki Internet – wifi czy gniazdko USB. Łazienki z prysznicami są funkcjonalne i dobrze wyposażone.
Do dyspozycji gości jest również przestronny, częściowo zadaszony parking przystosowany także do potrzeb osób niepełnosprawnych, całodobowa recepcja, przytulne lobby z kominkiem i dużym 55-calowym telewizorem. Sala fitness znajduje się na 6. piętrze, rozpościera się z niej widok na panoramę miasta. Ponadto hotel oferuje ekspresowe wymeldowanie, śniadanie w opcji na wynos, pranie i prasowanie na życzenie, odbiór oraz doręczenie korespondencji czy możliwość przechowania bagażu. W trakcie pobytu goście mogą skorzystać z hotelowej restauracji „Wisła”, w której serwowane są dania kuchni międzynarodowej z lokalnymi warszawskimi akcentami. Do dyspozycji klientów został oddany również bar z szeroką ofertą alkoholi.
- Naszym głównym założeniem jako inwestora było stworzenie nowego miejsca na mapie Warszawy, które będzie się wyróżniać jakością. Traktujemy hotelarstwo jako pewnego rodzaju misję, dlatego stawiamy na ludzi z pasją i gościnnością w sercach. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na zatrudnienie młodego, aczkolwiek doświadczonego zespołu ekspertów, których wizja od samego początku była spójna z naszymi założeniami. Co więcej, chcemy umożliwić naszemu zespołowi rozwój wewnętrzny i możliwość awansu w strukturach naszego hotelu – komentuje Mateusz Izdebski, inwestor oraz V-ce Prezes Zarządu V Invest Sp. z o.o..
Budynek posiada również własne centrum konferencyjne oferujące 9 multimedialnych sal, o różnych powierzchniach, doskonale przystosowanych do przyjęcia małych, średnich i dużych grup gości. Są one w pełni wyposażone w sprzęt multimedialny, dostęp do światła dziennego oraz szybki Internet. Łącznie sale konferencyjne mogą pomieścić blisko 300 osób. Odpowiednio dobrana została proporcja liczby miejsc konferencyjnych do liczby miejsc noclegowych, w ten sposób hotel może zapewnić każdemu uczestnikowi konferencji nocleg.
- Hotel będzie miejscem dla biznesu, ale nie tylko. Nastawiamy się zarówno na kontrakty korporacyjne oraz oczywiście szkolenia i konferencje, ale także na pobyty indywidualne. Chcemy też dotrzeć do okolicznych firm i mieszkańców ze specjalną, innowacyjną ofertą gastronomiczną – dodaje Mateusz Izdebski.
Obiekt oddalony jest 9 km od centrum miasta oraz 14 km od Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Dzięki dogodnej lokalizacji i wygodnym połączeniom autobusowym dojazd do centrum Warszawy oraz innych kluczowych miejsc zajmuje kilkanaście minut. Ponadto, ciche, pełne zieleni otoczenie rzeki oraz wielu ścieżek rowerowych sprawia, że obiekt jest również idealnym wyborem dla osób poszukujących wypoczynku po ogromie atrakcji, jakie oferuje miasto.
- Od kilku miesięcy branża hotelarska mierzy się z bezprecedensową sytuacją w związku z Covid-19. Tym bardziej jesteśmy dumni, że udało nam się otworzyć drzwi Best Western Plus Hotel Warsaw dla pierwszych gości. Bardzo cieszymy się z ciągłego rozwoju naszej sieci w Polsce, chciałabym podziękować właścicielom hotelu za dotychczasową współpracę. W zamian oferujemy nasze ponad 70-letnie doświadczenie jako lidera branży oraz wsparcie dla nowego obiektu. Nie mam wątpliwości, że Best Western Plus Hotel Warsaw odniesie sukces nie tylko wśród gości biznesowych, korzystających z zaplecza konferencyjnego, ale i tych którzy będą chcieli odwiedzić piękną stolicę Polski i cieszyć się jej urokami. Bezpieczeństwo naszych gości i pracowników pozostaje priorytetem dla wszystkich hoteli Best Western, dlatego nowe hotele wdrażają program We Care Clean, wiodące w branży standardy utrzymania czystości – mówi Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzająca Best Western Hotels & Resorts na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.
W kompleksie powstaje również czteropiętrowy budynek biurowy o powierzchni 4000 m2. Oferuje on powierzchnie biurowe na wynajem długoterminowy o różnych modułach i powierzchniach typu open space. Najmniejszy moduł będzie miał wielkość ok. 200m2. Budynek biurowy nawiązuje do architektury samego hotelu, wykończony jest w wysokim standardzie, pojawią się w nim grafiki prezentujące nowoczesne oblicze Warszawy. Biurowiec oraz hotel posiadają dwa odrębne wejścia, natomiast na pierwszym piętrze hotelu znajduje się łącznik z częścią sal konferencyjnych będących w budynku biurowym.
informacje o firmie
O sieci Best Western® Hotels & Resorts:
Best Western Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską należącą do globalnej sieci BWH Hotel GroupSM. Oferując 18 marek i około 4700 hoteli w ponad 100 miejscach na całym świecie*, BWH Hotel Group odpowiada na oczekiwania inwestorów i gości. Portfolio marek obejmuje: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western®, Vīb®, GLō®, Aiden®, Sadie®, BW Premier Collection® i BW Signature Collection®. W wyniku przejęcia sieć wzbogaciła swoją ofertę o marki: WorldHotelsTM Luxury, WorldHotels Elite, WorldHotels Distinctive i WorldHotels Crafted. Portfolio uzupełniają także marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus®, SureStay Collection® i SureStay StudioSM**. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.bestwestern.com, www.bestwesterndevelopers.com, www.worldhotels.com i www.surestay.com.
* Liczby podane są w przybliżeniu, mogą ulegać zmianie i dotyczą również hoteli obecnie znajdujących się w budowie.
** Wszystkie hotele Best Western, WorldHotels i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane.
informacje o firmie
O sieci Best Western® Hotels & Resorts:
Best Western Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską należącą do globalnej sieci BWH Hotel GroupSM. Oferując 18 marek i około 4700 hoteli w ponad 100 miejscach na całym świecie*, BWH Hotel Group odpowiada na oczekiwania inwestorów i gości. Portfolio marek obejmuje: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western®, Vīb®, GLō®, Aiden®, Sadie®, BW Premier Collection® i BW Signature Collection®. W wyniku przejęcia sieć wzbogaciła swoją ofertę o marki: WorldHotelsTM Luxury, WorldHotels Elite, WorldHotels Distinctive i WorldHotels Crafted. Portfolio uzupełniają także marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus®, SureStay Collection® i SureStay StudioSM**. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.bestwestern.com, www.bestwesterndevelopers.com, www.worldhotels.com i www.surestay.com.
* Liczby podane są w przybliżeniu, mogą ulegać zmianie i dotyczą również hoteli obecnie znajdujących się w budowie.
** Wszystkie hotele Best Western, WorldHotels i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane.