praca media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Generali podkreśla rolę agentów w pierwszej globalnej kampanii reklamowej

17.08.2020 | Grupa Generali

Dziś rusza polska odsłona, pierwszej w 189-letniej historii Generali, globalnej kampanii reklamowej Grupy. Firma do współpracy przy przygotowaniu spotów zaprosiła agentów. Hasłem przewodnim kampanii jest "Generali. Zależy nam na Tobie".

Globalna kampania Generali w centrum uwagi stawia agentów i podkreśla wyjątkową rolę, jaką odgrywają w realizacji strategii firmy „Lifetime Partner”. Kampania jest przygotowana w sposób spójny na wszystkie rynki, na których działa Grupa Generali, ale jednocześnie zawiera lokalne elementy. Ponadto w polskich reklamach występują agenci i multiagenci Generali Polska: Ewa Lenckowska, Ela Borkiewicz, Martyna Łukawska, Piotr Dejnarowicz, Sebastian Adamiak, Marcin Jezierski i Lesław Ziętek.

- Generali na całym świecie reprezentuje ponad 155 000 agentów i to oni są naszą najlepszą wizytówką. Każdego dnia z pasją i oddaniem doradzają ponad 61 mln klientów i są twarzą naszej firmy. Kampania ta podkreśla fundamentalną rolę - doradcy klienta - jaką odgrywają agenci. W Polsce współpracujemy z ponad 5 tysiącami agentów. Są bohaterami Generali, którzy z empatią i zrozumieniem dostarczają klientom spersonalizowane produkty i usługi. Są uosobieniem idei partnera na całe życie – podkreśla Roger Hodgkiss, członek zarządu Generali Polska.

W kampanii dominuje kolor marki Generali – kolor czerwony, który symbolizuje wyjątkowe podejście ubezpieczyciela do klientów.

- Czerwony, który jest kolorem życia, energii, emocji i miłości, podkreśla zaangażowanie Generali w budowanie relacji z klientami. Czerwony to również kolor pasji agentów Generali, z jaką dopasowują indywidualne rozwiązania dla klientów, rozumiejąc ich nadzieje i marzenia – wyjaśnia Roger Hodgkiss i dodaje: Czerwony to kolor naszej marki, reprezentuje naszą empatię i człowieczeństwo a także naszą postawę pełną pasji, dynamizmu i proaktywnego działania. To są cechy, których klienci szukają w marce, cechy, które mogą wnieść wartość do życia klientów.

Polska wersja pierwszej globalnej kampanii Generali rozpoczyna się dzisiaj - 17 sierpnia. Reklamy będą emitowane w telewizji i w radiu a w Internecie zostaną wykorzystane formaty statyczne oraz video. Ponadto specjalnie dla agentów zostały przygotowane zestawy materiałów do spersonalizowania kampanii, które mogą wykorzystywać w komunikacji z klientami i w social mediach.

Ogólnoświatowa kampania reklamowa została opracowana we współpracy z agencjami  Isobar i Dentsu, których zadaniem było stworzenie globalnej platformy komunikacyjnej dla strategii biznesowej Generali „Partner na całe życie” - „Lifetime Partner”.

Telewizyjny spot reklamowy można obejrzec tutaj

kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy, Grupa Generali
Justyna Szafraniec

justyna.szafraniec@generali.com

tel: +48 797 604 442

informacje o firmie

Dziś rusza polska odsłona, pierwszej w 189-letniej historii Generali, globalnej kampanii reklamowej Grupy. Firma do współpracy przy przygotowaniu spotów zaprosiła agentów. Hasłem przewodnim kampanii jest "Generali. Zależy nam na Tobie".

załączniki

kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy, Grupa Generali
Justyna Szafraniec

justyna.szafraniec@generali.com

tel: +48 797 604 442

informacje o firmie

Dziś rusza polska odsłona, pierwszej w 189-letniej historii Generali, globalnej kampanii reklamowej Grupy. Firma do współpracy przy przygotowaniu spotów zaprosiła agentów. Hasłem przewodnim kampanii jest "Generali. Zależy nam na Tobie".