internet media/marketing/reklama

Moje ING liderem mobilnych aplikacji bankowych

14.08.2020 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Aplikacja mobilna Moje ING została najwyżej oceniona przez użytkowników. Aplikacja otrzymała najwyższe oceny wśród aplikacji bankowych na polskim rynku, w sklepach Google Play i App Store.

Cieszy nas wysoka ocena użytkowników naszej aplikacji bo to oznacza, że coraz lepiej spełniamy ich oczekiwania. Wspieramy klientów w bankowaniu i ogarnianiu finansów a nasza aplikacja umożliwia łatwe korzystanie z szerokiej palety produktów także spoza tradycyjnej oferty bankowej - powiedziała Katarzyna Stawecka, dyrektor obszaru Digital Transformation w ING Banku Śląskim.

Aplikacja mobilna ING uzyskała najwyższe oceny użytkowników ze średnią ocen na poziomie 4,9 w Google Play oraz 4,9 w App Store.

Aplikacja Moje ING to narzędzie, które aktywnie podpowiada jak ogarnąć finanse, przypomina, proponuje spersonalizowane rozwiązania. Dzięki wysyłanym w aplikacji powiadomieniom typu push, klienci wiedzą jaki jest poziom wykorzystania zaplanowanego miesięcznego budżetu, mają informację co dzieje się na kontach ich dzieci czy ile mają pieniędzy na kontach w innych bankach.

ING jest pierwszym bankiem na polskim rynku, który wdrożył usługę podglądu kont i kart z różnych banków w jednej aplikacji. Usługa „Dodaj konto z innego banku” umożliwia podgląd stanu kont osobistych i oszczędnościowych oraz kart kredytowych i przedpłaconych w innych bankach. Do Mojego ING można dodać zarówno konta i karty osobiste jak i firmowe. Klient sam decyduje, kiedy włącza lub wyłącza widok kont z innych banków.

Również jako pierwszy bank w Polsce ING umożliwił wnioskowanie o pożyczkę w oparciu o historię kont z innych banków, dodanych do aplikacji Moje ING. W ramach szerokiej oferty dostępnej zupełnie zdalnie klienci mogą również założyć firmę poprzez bankowość internetową.

Aplikacja wspiera naszych klientów, także w kontekście pozafinansowym. ING udostępnił klientom możliwość automatycznych płatności za przejazdy autostradami przy współpracy z Autopay. Wystarczy dodać dane samochodu i podpiąć odpowiedni rachunek w Moim ING, by zapomnieć o korkach przy bramkach na autostradzie.

Dzięki funkcjonalnościom takim jak Profil zaufany czy mojeID klienci mogą załatwić wiele spraw zdalnie, unikając kolejek w urzędach czy puntach obsługi. Z kolei programy takie jak VISA Oferty pozwalają oszczędzać przy zakupach.

Dodatkowo stale rozwija się portfolio w Doładowaniach Gier i Multimediów, gdzie do grona serwisów jak Google Play, Netflix, czy Sony PlayStation dodano niedawno Allegro.

Więcej o aplikacji tu:

https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/aplikacja-mobilna

https://youtu.be/6JHEeoxJTcQ

Więcej w rankingu Cashless: https://www.cashless.pl/8306-aplikacje-bankowe-ranking-2020

kontakt dla mediów
Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 32 357-8184

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 32 357-8184

informacje o firmie