ekonomia/biznes/finanse

Play sfinalizował transakcję nabycia udziałów Virgin Mobile Polska

09.08.2020 | Play

Spółka P4, operator sieci Play i spółka zależna od Play Communications S.A., zawarła w dniu 6 sierpnia 2020 r. Przyrzeczoną Umowę Nabycia Udziałów dotyczącą nabycia 100 procent udziałów w Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. od jej wspólników i głównych inwestorów, w tym Delta Partners Emerging Markets TMT Growth Fund II L.P. oraz Dirlango Trading & Investments Limited. Było to możliwe po spełnieniu wszystkich warunków zawieszających z umowy przedwstępnej, w tym uzyskaniu zgody antymonopolowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Virgin Mobile Polska, marka obecna na rynku od 2012 roku, będzie kontynuowała swoją działalność w ramach grupy Play Communications S.A. Jest to druga rozpoznawalna międzynarodowa marka, po Red Bull MOBILE, w portfolio Play. Marka jest ceniona wśród klientów za innowacyjne i konkurencyjne oferty, wzorową obsługę klienta i wyróżniającą komunikację.

Virgin Mobile jest ofertą komplementarną do oferty Play, widzimy wiele synergii które wzmocnią obie marki na poziomie ofertowym, komunikacyjnym i dystrybucyjnym. Planujemy dalej rozwijać tę markę i zwiększać jej udziały rynkowe zarówno w segmencie na kartę, jak i na abonament – powiedział Jean Marc Harion, CEO Play.

Zapłata za udziały VMP, a także przeniesienie ich własności nastąpiły w Dniu Zamknięcia Transakcji. Cena nabycia 100 procent udziałów w Virgin Mobile Polska została ustalona na 13,4 mln EUR (59 mln PLN). Transakcja została sfinansowana ze środków własnych oraz w oparciu o dostępne dla Play finansowanie zewnętrzne.

kontakt dla mediów
Krzysztof Olszewski
Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Play
Krzysztof Olszewski

krzysztof.olszewski@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

kontakt dla mediów
Krzysztof Olszewski
Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Play
Krzysztof Olszewski

krzysztof.olszewski@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.