nowe produkty/usługi sport kultura/sztuka/rozrywka towary konsumpcyjne

Historyczne elementy miasta na wyjazdowej koszulce Manchesteru City

04.08.2020 | Puma

Warszawa, 4 sierpnia 2020r. - Firma PUMA prezentuje najnowszy komplet wyjazdowy Manchesteru City na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie ekipy młodzieżowe. Charakterystyczny wzór pokrywający praktycznie całą koszulkę bezpośrednio nawiązuje do dwóch symbolicznych elementów miasta, które łączą w sobie przeszłość, teraźniejszość i przyszłość, czyli Castlefield i kanał Bridgewater.

Choć historia dzielnicy Castlefield sięga aż do czasów istnienia Imperium Rzymskiego najbardziej znana jest jako serce przemysłowej przeszłości Manchesteru, ponieważ stanowi zakończenie Bridgewater, pierwszego na świecie kanału przemysłowego oraz mieści stację pierwszej kolei międzymiastowej. Obecnie, dzielnica stała się jednym z najbardziej tętniących życiem ośrodków sztuki i muzyki w mieście, a także siedzibą wielokulturowej, młodzieżowej sceny Manchesteru, tworząc wyjątkową przestrzeń wypełnioną kreatywnością mieszkańców.

 „Tą nową koszulką chcieliśmy podkreślić wyjątkowy klimat i unikalną kulturę miasta. Szukaliśmy miejsc, w których ludzie spotykają się, aby dawać upust pokładom drzemiącej w nich kreatywności poprzez sztukę i muzykę. Castlefield to jeden z najważniejszych elementów historii miasta, który w niespotykany nigdzie indziej sposób łączy nowe pokolenie artystów z kreatywną przeszłością dzielnicy. Charakterystyczny most nad kanałem jest ikoną Manchesteru, którą zainspirowała nas do odtworzenia tej klasycznej struktury poprzez wzór i paletę kolorów nowej koszulki. Chcieliśmy, aby była ona wyjątkowa i jednocześnie podkreślała bogatą kulturę Manchesteru”, powiedział David Bremond, Head of Product Line Management Teamsport Licensed.

Nowa koszulka wyjazdowa Manchesteru City jest mieszanką kolorów ciemnoniebieskiego i czarnego, uzupełnioną o miedziane wykończenia oraz posiada nadrukowany na całej powierzchni wzór, którego bezpośrednią inspiracją były struktury i kształty charakterystyczne dla Castlefield oraz kanału Bridgewater. Strój wyjazdowy jest kontynuacją idei, która stała za stworzeniem kompletu domowego, czyli czerpaniem z  historii miasta Manchester, ponieważ PUMA kontynuuje tworzenie zestawów przez pryzmat otaczającej kluby piłkarskie kultury. Całość uzupełniają czarne spodenki i ciemnoniebieskie skarpetki.

Nowe stroje wyjazdowe są dostępne na stronach PUMA.com, ManCity.com oraz w wyselekcjonowanych sklepach na całym świecie.

kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

PUMA jest jedną z wiodących na ryku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 13 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com.

załączniki

kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

PUMA jest jedną z wiodących na ryku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 13 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com.