internet ekonomia/biznes/finanse
Bank BNP Paribas zaprasza klientów BGŻ Optima do korzystania z produktów i usług GOonline i GOmobile
Bank BNP Paribas zaprasza klientów BGŻ Optima i osoby zainteresowane usługami tej platformy do korzystania z bogatszej oferty produktów i usług dostępnych poprzez nowoczesną bankowość internetową GOonline i mobilną GOmobile. To w ramach rodziny GO Bank będzie rozwijał ofertę inwestycyjną nastawioną na potrzeby tej grupy klientów. Dostęp do nowych produktów w ramach BGŻ Optima będzie stopniowo ograniczany.
- W kontekście najniższych w historii stóp procentowych oraz rosnącej potrzeby zdalnego dostępu do usług, chcemy zaoferować klientom BGŻ Optima szereg nowych możliwości, które oferują produkty i usługi dostępne w ramach ekosystemu GO. Jako pełnoprawni członkowie rodziny GO będą oni mogli w pełni korzystać z całej gamy produktów bankowych i inwestycyjnych oraz wygodnego dostępu do nich z dowolnego miejsca – mówi Tomasz Dymowski, dyrektor zarządzający Pionu Produktów Detalicznych i Biznesowych w Banku BNP Paribas. – Jednocześnie dostrzegamy potencjał rozwoju platformy inwestycyjnej oraz nowe możliwości współpracy z fintechami w ramach otwartej bankowości. Dlatego planujemy udoskonalać ofertę uwzględniającą potrzeby inwestycyjne tej grupy klientów w oparciu o prężnie rozwijane usługi GO – zapowiada Tomasz Dymowski.
Bank BNP Paribas będzie stopniowo ograniczał dostęp do nowych produktów w ramach BGŻ Optima, zapewniając klientom znacznie bogatsze możliwości w ramach ekosystemu produktów GO. We wrześniu Bank wycofa możliwość korzystania z oferty BGŻ Optima przez nowych klientów oraz możliwość otwierania nowych lokat i usług związanych z nabywaniem jednostek uczestnictwa w funduszach oraz zapisami w ofertach publicznych przez obecnych klientów BGŻ Optima.
Nowi klienci, zamiast otwierać konto w BGŻ Optima, równie prosto będą mogli rozpocząć korzystanie z GOonline i GOmobile wykorzystując możliwość zdalnego zawarcia umowy z użyciem selfie. Klienci BGŻ Optima będą mieli dostęp nie tylko do obecnej palety produktów i usług GO. Bank będzie proponował im dodatkowe usługi inwestycyjne czy rozwiązania walutowe.
Digitalizacja usług oferowanych klientom bardzo przyspieszyła i postępuje w Banku niezwykle dynamicznie, a systemy GOonline i GOmobile są regularnie wzbogacane o coraz to nowe rozwiązania.
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl
Sławomir Czajkowski
slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl
Michalina Słupska-Benesz
michalina.slupska@bnpparibas.pl
Paweł Sokół
pawel.sokol@bnpparibas.pl
Biuro Prasowe
rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl
Sławomir Czajkowski
slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl
Michalina Słupska-Benesz
michalina.slupska@bnpparibas.pl
Paweł Sokół
pawel.sokol@bnpparibas.pl
Biuro Prasowe
rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl