nowe produkty/usługi sport kultura/sztuka/rozrywka towary konsumpcyjne
Nowe stroje domowe AC Milan hołdem dla architektury Mediolanu
Warszawa, 28 lipca 2020r. - Firma PUMA ma przyjemność zaprezentować nowy komplet strojów domowych drużyny AC Milan na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie ekipy młodzieżowe. Inspiracją do stworzenia koszulki domowej była elegancja, prestiż oraz zachwycająca i urzekająca architektura Mediolanu.
Mediolan to jedyne w swoim rodzaju połączenie kultury oraz historii co sprawia, że miasto jest jednocześnie piękne i przepełnione kreatywnością. Stolica Lombardii to również miejsce, gdzie turyści z całego świata mogą podziwiać jedne z najpiękniejszych budynków świata, które w symboliczny sposób znalazły swoje miejsce na najnowszej koszulce domowej AC Milan.
Jednym z najważniejszych budynków Mediolanu jest bezsprzecznie Galleria Vittorio Emmanuele II, która dzięki swojej unikalnej konstrukcji pozwala poczuć duszę miasta oraz w idealny sposób łączy przeszłość z nowoczesnym podejściem do projektowania. Galeria jest najstarszym domem handlowym w mieście, mieszczącym się w czteropiętrowym, podwójnym pasażu w centrum Mediolanu, a jego nazwa jest hołdem dla pierwszego króla Włoch. Wyraziste wzory i wyjątkowa architektura galerii zainspirowały projektantów marki PUMA do stworzenia charakterystycznego nadruku, który znalazł się pomiędzy tradycyjnymi
czarno – czerwonymi pasami, dodając odrobiny nowoczesności, przy jednoczesnym zachowaniu tożsamości klubu AC Milan.
David Bremond, Head of Product Line Management Teamsport: "AC Milan to coś więcej niż klub piłkarski, to integralna część kultury miasta. Chcieliśmy stworzyć koszulkę, która szanuje tradycje klubu oraz przemawia do kibiców we Włoszech jak i tych poza granicami kraju. Dodaliśmy do tej koszulki ikonę architektury Mediolanu, aby reprezentowała ona nie tylko miasto, ale i kulturę, która na nie wpływa".
Casper Stylsvig, Chief Revenue Officer of AC Milan: "Koszulka AC Milan to symboldumy i miłości do klubu milionów fanów na całym świecie. Nowy projekt jest hołdem dla tradycji, kultury i wyjątkowej architektury, która jest synonimem naszego pięknego miasta Mediolan. AC Milan jest zbudowany na innowacyjności, społeczności i integralności, a PUMA perfekcyjnie uchwyciła te podstawowe wartości w tym nowym, eleganckim projekcie".
Koszulka zadebiutuje już drugiego sierpnia, kiedy piłkarze AC Milan podejmą na swoim stadionie Cagliari w ostatnim meczu sezonu Serie A.
Nowa koszulka domowa AC Milan będzie dostępna od 28 lipca w sklepach stacjonarnych PUMA, oficjalnych sklepach AC Milan, u wybranych partnerów handlowych na całym świecie oraz na stronach internetowych: PUMA.com i store.milan.com
kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
PUMA jest jedną z wiodących na ryku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 13 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com.
kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
PUMA jest jedną z wiodących na ryku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 13 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com.