internet praca media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse nauka/edukacja/szkolenia
„Widoczni w sieci” agenci Generali nagrodzeni przez Gazetę Ubezpieczniową
Gazeta Ubezpieczeniowa, przyznała Generali tytuł Ubezpieczyciela Czerwca za wdrożenie projektu „Generalnie widoczni w sieci”. Celem projektu jest pomoc agentom w budowaniu marki osobistej oraz w pozyskiwaniu klientów w social mediach.
– Generali – za wdrożenie projektu „Generalnie widoczni w sieci”, mającego na celu wsparcie agentów i multiagentów w promowaniu ich działalności oraz pozyskiwanie klientów w mediach społecznościowych i tym samym dostrzeżenie potencjału mediów społecznościowych jako źródła wymiany opinii, budowy wizerunku, zwiększenia przychodów pośredników ubezpieczeniowych oraz kanału kontaktów z ubezpieczycielem i opracowanie adekwatnego rozwiązania umożliwiającego jego wykorzystanie – czytamy w uzasadnieniu Gazety Ubezpieczeniowej.
W ramach projektu „Generalnie widoczni w sieci”, ubezpieczyciel zaprasza multiagentów na cykl szkoleń z Marcinem Kowalikiem, specjalistą w dziedzinie social mediów, który ma doświadczenie w pozyskiwaniu klientów ubezpieczeniowych w tym kanale komunikacji. Podczas spotkań online agenci otrzymują porcję praktycznej wiedzy oraz konkretne wskazówki jak stworzyć i prowadzić własny profil, aby pomagał pozyskiwać Klientów, jak kreować posty oraz z jakich narzędzi korzystać. Agenci dowiadują się również kiedy i w jaki sposób warto korzystać z reklamy płatnej.
Ponadto Generali zapewnia opiekę i wsparcie ze strony menedżera, który na bieżąco pomoże w organizacji pracy i będzie wspierał agenta w jego obecności w mediach społecznościowych. Dodatkowo agenci będą otrzymywać od Generali gotowe materiały do wykorzystania na ich profilach.
Projekt ten jest realizowany również wśród agentów wyłącznych Generali. Dzięki obecności i działaniom w social mediach agenci już pozyskują klientów zainteresowanych ubezpieczeniami na życie.
Wraz ze startem projektu Generali stworzyło dedykowaną grupę na Facebooku, w której agenci mogą dzielić się ze sobą spostrzeżeniami i pomysłami, zadawać pytania oraz dyskutować o swojej obecności w sieci.
Dyplom z rąk Aleksandry Wysockiej, redaktor naczelnej Gazety Ubezpieczeniowej odebrali członkowie Zarządu spółek Generali Polska: Roger Hodgkiss oraz Rajmund Rusiecki.
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
justyna.szafraniec@generali.com
tel: +48 797 604 442
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
justyna.szafraniec@generali.com
tel: +48 797 604 442