wydarzenia kultura/sztuka/rozrywka

Galerie Carrefour zapraszają do letniego kina samochodowego

22.07.2020 | Carrefour Polska

Carrefour, zarządca i właściciel sieci centrów handlowych, zorganizuje na parkingach przed swoimi 10 wybranymi galeriami pokazy letniego kina samochodowego. Specjalnie dobrany repertuar oraz dbałość o bezpieczeństwo sanitarne mają zachęcić klientów do rodzinnego spędzenia czasu przed dużym ekranem.

W najbliższy piątek, 24 lipca, Carrefour rozpoczyna cykl "Letnich kin samochodowych" na parkingach swoich galerii handlowych. Na widzów czekają dwie wyjątkowe produkcje: „Narodziny gwiazdy” – zdobywca licznych nagród, w tym Oskara, Złotego Globu i Brytyjskiej Akademii Filmowej (BAFTA), a także „Świat w ogniu” – film akcji, będący trzecią już częścią przygód agenta Mike'a Banninga.

Widzowie będą mogli obejrzeć filmy na specjalnym dużym ekranie pneumatycznym o powierzchni wyświetlania ok. 140 metrów kwadratowych, który, dla lepszej widoczności, będzie zamontowany 3m nad ziemią.  Publiczność będzie mogła słyszeć dźwięk z radia w samochodach – wszyscy zostaną poinformowani o stacji radiowej, na którą będą mogli się przełączyć przed filmem.

Wszystkie seanse rozpoczynają się o godz. 21:30 i trwają do około godz. 24:00. Samochody będą wpuszczane na strefę kina od godz. 20:30. Wydarzenie odbędzie się zgodnie z obowiązującym reżimem sanitarnym, nakładającym ograniczenie ilości osób (max. 150, czyli około 75 samochodów zakładając, że wewnątrz są maksymalnie 2 osoby),  jak również obowiązek mierzenia temperatury uczestników przy wjeździe na teren kina.

Letnie kino samochodowe to jedna z wielu atrakcji, jaką przygotował Carrefour podczas tego lata dla swoich klientów. W ramach strategii transformacji żywieniowej, sieć angażuje się w szereg wydarzeń, których celem jest promocja zdrowia, zdrowego odżywiania oraz aktywności fizycznej. Są wśród nich także wakacyjne zbiórki krwi czy serwisy rowerowe. Dodatkowo, Carrefour uruchomił wakacyjną akcję „Ceny dla każdego, lato na całego”, w ramach której klienci mogą skorzystać z szerokiej oferty  wydarzeń odbywających się w sklepach Carrefour w całej Polsce, a także atrakcyjnych promocji cenowych.

 

Harmonogram pokazów:

  • Szczecin Galeria Gryf 24.07 „Narodziny gwiazdy” i 31.07 „Świat w ogniu” (pt. i pt.)
  • Zgorzelec Galeria Słowiańska 25.07 „Narodziny gwiazdy” i 08.08 „Świat w ogniu” (sob. i sob.)
  • Grudziądz Galeria Grudziądzka 25.07 „Narodziny gwiazdy” i 01.08 „Świat w ogniu” (sob. sob.)
  • Rybnik Galeria Śląska 24.07 „Narodziny gwiazdy” i 31.07 „Świat w ogniu” (pt. i pt.)
  • Galeria Głogów 24.07 „Narodziny gwiazdy” i 21.08 „Świat w ogniu” (pt. i pt.)
  • Galeria Kalisz 31.07 „Narodziny gwiazdy” i 08.08 „Świat w ogniu” (pt. i sob.)
  • CH Olsztyn 07.08 „Narodziny gwiazdy” i 22.08 „Świat w ogniu” (pt. i sob.)
  • CH Piekary Legnica 07.08 „Narodziny gwiazdy” i 22.08 „Świat w ogniu” (pt. i sob.)
  • Sonata Park Sochaczew 21.08 „Narodziny gwiazdy” i 28.08 „Świat w ogniu” (pt. i pt.)
  • Centrum Handlowe Lwowska Zamość 01.08 „Narodziny gwiazdy” i 07.08 „Świat w ogniu” (sob. i pt.)
kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.