nowe produkty/usługi sport kultura/sztuka/rozrywka towary konsumpcyjne

Domowe stroje Manchesteru City na sezon 2020/2021

16.07.2020 | Puma

Warszawa, 16 lipca, 2020 r. — PUMA prezentuje stroje domowe Manchesteru City na sezon 2020/2021. W najnowszych kompletach zagrają drużyny męskie, kobiece i młodzieżowe. Wzór koszulki domowej inspirowany jest ikoniczną mozaiką znajdującą się w popularnej dzielnicy Northern Quarter.

Sztuka, przemysł, piłka nożna, muzyka, moda, hałas i wielobarwność to DNA Manchesteru, a prezentowane w mieście mozaiki są celebracją różnorodnej kultury. Są one również ważnym elementem historii Manchesteru, która sięga prawie 100 lat wstecz, kiedy oryginalna mozaika miejska po raz pierwszy ozdobiła bramy Stadionu Maine Road. Dziś tradycja mozaiki jest kontynuowana, a wiele klubowych legend zostało uwiecznionych jako dzieła sztuki mozaikowej w Miejskiej Akademii Piłkarskiej.

Mark Kennedy, artysta stojący za mozaiką Dzielnicy Północnej Manchesteru oraz pracami plastycznymi przedstawiającymi piłkarzy w Miejskiej Akademii Piłkarskiej, powiedział:

Kiedy zaczynałem swoją podróż jako artysta, Dzielnica Północna była opuszczonym obszarem, na który patrzyłem i chciałem tworzyć. Zacząłem konstruować ikony Manchesteru przy użyciu ceramicznych płyt i płytek, integrując własny styl artystyczny. Moja rodzina i ja zawsze byliśmy wielkimi fanami City, więc tworzyłem również dzieła sztuki, które przedstawiały zawodników. Z czasem otrzymałem zlecenie na tworzenie prac artystycznych dla klubu i miasta, właśnie dlatego czuję się bardzo zaszczycony widząc jak PUMA wykorzystuje moją sztukę jako inspirację dla nowej koszulki domowej City.

Nowa koszulka domowa Manchesteru City posiada mozaikowy wzór w klasycznym niebieskim i białym kolorze City. Zestaw uzupełniają białe szorty i jasnoniebieskie getry. Stroje domowe są dostępne na stronach PUMA.com, ManCity.com oraz w wybranych sklepach na całym świecie.

Zdjęcia kompletów: https://fastcat.puma.com/transfer/3f13863aff4547ddec718b568d4fc277e65c4fe1c32e0a0bb517927cf2ccac19

Materiały wideo: https://fastcat.puma.com/transfer/fee8abe6f6f5f9394ecfc4a7bf75aab9af735647e2f0b118a7984c6a8d0ea5f8

 

kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

PUMA jest jedną z wiodących na ryku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 13 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com.

załączniki

kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

PUMA jest jedną z wiodących na ryku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 13 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com.