nowe produkty/usługi handel internet towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Auchan rusza z nową usługą click&collect

Auchan Retail Polska wprowadza kolejne rozwiązanie e-commerce – usługę click&collect, dostępną w  sześciu z  hipermarketów sieci: Wrocław Bielany, Kraków Bronowice, Łódź Tulipan, Gdańsk Szczęśliwa, Katowice Renców i Poznań Komorniki. Począwszy od 14 lipca br. klienci tych miast będą mogli złożyć zamówienie na stronie internetowej  https://zakupy.auchan.pl/ wybierając  z listy ponad  6000 produktów dostępnych w ramach nowej usługi a następnie  odebrać swoje zakupy  we wskazanym  sklepie.

Click&collect to kolejny krok w rozwoju oferowanych przez Auchan usług phygital, które łączą w sobie elementy tradycyjnej ścieżki zakupowej z zakupami online. To także odpowiedź na stale zmieniające się preferencje naszych klientów, zwłaszcza w ostatnim okresie, kiedy kwestie bezpieczeństwa nabrały szczególnego znaczenia. Usługa click&collect pozwala zamówić produkty online i odebrać je we wskazanym sklepie - w dogodnym czasie i bez konieczności wchodzenia na halę sprzedażową sklepów. Jesteśmy przekonani, że ta opcja zadowoli zwłaszcza tych klientów, którzy doceniają możliwość wyboru z możliwie jak najszerszej gamy produktów, a przy tym zależy im na sprawnych, szybkich i bezpiecznych zakupach – mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor marki, konceptów klienta, data, digital i SI / projekty Auchan Retail Polska.

Oferta produktowa usługi click&collect obejmuje produkty świeże, owoce i warzywa, mięsa i wędliny, mrożonki, kosmetyki, wody i napoje, produkty spożywcze suche, artykuły dla dzieci oraz żywność dla zwierząt. 

Aby skorzystać z usługi wystarczy zarejestrować się na stronie https://zakupy.auchan.pl/, skompletować i zatwierdzić koszyk. Po odbiór zamówienia należy zgłosić się do Punktu Obsługi Klienta w wymienionych lokalizacjach w wybranym wcześniej przedziale czasowym. Płatność za zakupy ma miejsce przy odbiorze natomiast sama usługa click&collect jest bezpłatna dla klientów.

W obecnej sytuacji epidemiologicznej Auchan Retail Polska nieustannie podejmuje kolejne działania gwarantujące płynność sprzedaży i bezpieczne warunki zakupów, tak ważne w okresie trwającej epidemii. W ramach nowej strategii sieć wprowadza także nowe usługi, dzięki którym klienci mogą kupić bezpiecznie i w korzystnych cenach wszystko co niezbędne. Te kompleksowe działania Auchan organizowane są pod wspólnym hasłem: #wspieramyWas.

kontakt dla mediów
Dorota Patejko
rzecznik prasowy, Auchan Polska Sp. z o.o.
Dorota Patejko

d.patejko@auchan.pl

informacje o firmie

Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów, supermarketów, sklepów franczyzowych i sklepów osiedlowych pod szyldem Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce Auchan Direct

załączniki

więcej z kategorii nowe produkty/usługi